BigMen Posted February 7 Share Posted February 7 Przygotujcie się na wielką rewolucję w aktualizacji 6.0! Przed Wami przedsmak tego, co nadchodzi w naszej najnowszej i najbardziej rozbudowanej aktualizacji. Już teraz możecie zacząć przygotowywać swoje postacie. Odsłaniamy przed Wami część szczegółów, byście mogli w pełni wykorzystać czas do wprowadzenia! Czego się spodziewać? Nowe bonusy, Nowe Przedziały map, Nowe wyzwania w dungeon'ach, Nowe sety Ekwipunków, Nowe przedmioty. To idealny moment, by rozpocząć wyścig o najlepsze przygotowanie do nowości, które nadejdą. Naszym celem jest, aby serwer po tej aktualizacji nie tylko sprostał Waszym oczekiwaniom, ale również przekroczył je. Pragniemy, byście na nowo odkryli świat Glevii. Zarówno weterani, jak i powracający gracze znajdą tu coś dla siebie – coś, co przywróci wspomnienia z początków ich przygody i dostarczy ekscytujących wyzwań na nowo. Przygotujcie się na zmiany i pełen emocji start nowego rozdziału! Miłej lektury i powodzenia! DATA WPROWADZENIA AKTUALIZACJI Ostatni tydzień lutego – w przypadku ewentualnej obsuwy może się opóźnić o kilka dni. Zależy nam na pełnym dopracowaniu każdego aspektu aktualizacji 6.0. Ze względu na dużą liczbę zmian dajemy sobie niewielki margines czasowy. Wcześniej ukaże się również Event Walentynkowy, a wkrótce będzie dostępna dla Was jego prezentacja. Ze względu na dużą liczbę zmian dajemy sobie niewielki margines czasowy. Temat limitów FPS zasługuje na szczególne wyróżnienie w tej prezentacji. W ostatnim czasie intensywnie pracowaliśmy nad dodatkowymi optymalizacjami klienta gry, w ramach których zwiększyliśmy limity FPS w zależności od częstotliwości odświeżania monitora. Dzięki tym zmianom rozgrywka jest teraz znacznie płynniejsza. Dodatkowo zoptymalizowaliśmy efekty wizualne, co zapewnia stabilną liczbę klatek na sekundę, nawet w obszarach o dużym zagęszczeniu graczy, takich jak początkowe miasta. Aktualizacja z Limitem FPS jest już dostępna na serwerze – zapraszamy do gry i cieszenia się zwiększoną wydajnością! W związku z dużą liczbą lokacji na serwerze postanowiliśmy podzielić mapę na trzy kategorie: lokacje Podstawowe, Wymagające oraz Eventowe. Fiolka Startowa otrzyma jeszcze większe bonusy: Silny Przeciwko Potworom +50% Obrażenia na Wyprawach +20% Silny na Wszystkie Żywioły +15% Silny Przeciwko Bossom +15% Silny Przeciwko Metinom +15% Silny Przeciwko Władcom +15% Punkty Doświadczenia +50% Zmniejszamy próg wejścia na żywioł Ognia. Gracze z poziomem 185 będą mieli możliwość jednorazowego odebrania przedmiotu Dopalacz Ognia, który posiada następujące bonusy: Silny na Ogień +15% Obrażenia w Jaskini Kresu +30% Czas trwania: 14 dni Pozostałe wymogi: - Mniej niż 500 wykonanych wypraw: Jaskinia Kresu, Twierdza Ognia Aby przyspieszyć przejście początkowych etapów gry i ułatwić nowym graczom rozgrywkę, zdecydowaliśmy się połączyć kilka Dungeonów. Takie rozwiązanie pozwoli na szybsze zdobywanie przedmiotów oraz skróci czas spędzany na podstawowych Dungeonach. Komnata Smoka + Zatoka Trytona Świątynia Węży + Twierdza Razadora Komnata Sfinksa + Jotuńskie Bagna Połączenia dungeonów będą wyglądały następująco: władca z pierwszego dungeonu pojawi się w drugim, tuż przed starciem z jego finałowym bossem. Na przykład: Beran-Setaou będzie dostępny w Dungeonie Zatoka Trytona, gdzie gracze zmierzą się z nim przed ostateczną walką z Trytonem, końcowym bossem wyprawy. Kontynent Yohara zostanie wzbogacony o trzy nowe mapy, dedykowane żywiołom Wiatru, Mroku oraz Ognia. Uznajemy te żywioły za kluczowe, dlatego to właśnie na nich skupiamy największy nacisk w kontekście dalszego rozwoju i wyzwań dla graczy. Na wstępie chcemy zaznaczyć, że lokacje Yohary są przeznaczone dla rozwiniętych postaci. Wymagany poziom: 144 Maksymalny poziom: 144 Wymagany Tier: VI (PvP oraz PvM) Działające bonusy: Diabły, Wiatr (bez odporności), Yohara Przedmioty Mapy: Ulepszacz z Potworów, Metinów, Bossów Wymagany poziom: 180 Maksymalny poziom: 180 Wymagany Tier: VIII (PvP oraz PvM) Działające bonusy: Diabły, Mrok (bez odporności), Yohara Przedmioty Mapy: Ulepszacz z Potworów, Metinów, Bossów Wymagany poziom: 185 Maksymalny poziom: 185 Wymagany Tier: X (PvP oraz PvM) Działające bonusy: Diabły, Mrok, Ogień (bez odporności), Yohara Przedmioty Mapy: Ulepszacz z Potworów, Metinów, Bossów Wymagany poziom: 100 Maksymalny poziom: 140 Działające bonusy: Diabły Limit dzienny: 25 wypraw Przedmioty Wyprawy: Jad Królowej Pająków Przepustka: Przepustka Komnaty Baronówny Wyprawa przeznaczona z myślą o nowych graczach po wprowadzeniu aktualizacji 6.0. Zdobywany w jej trakcie unikalny przedmiot odgrywa kluczową rolę w odblokowaiu części zawartości na kontynencie Yohara. Wymagany poziom: 144 Maksymalny poziom: 144 Wymagany Tier: VI (PvP oraz PvM) Działające bonusy: Diabły, Wiatr (bez odporności), Yohara Przedmioty Wyprawy: Przepustka: Przepustka Wzgórza Wiatru Wymagany poziom: 180 Maksymalny poziom: 180 Wymagany Tier: VIII (PvP oraz PvM) Działające bonusy: Diabły, Mrok (bez odporności), Yohara Przedmioty Wyprawy: Przepustka: Przepustka Czyśćca Mroku Wymagany poziom: 185 Maksymalny poziom: 185 Wymagany Tier: X (PvP oraz PvM) Działające bonusy: Diabły, Mrok, Ogień (bez odporności), Yohara Przedmioty Wyprawy: Przepustka: Przepustka Czyśćca Ognia Wymagany poziom: 144 / 180 / 185 Działające bonusy: Diabły, Yohara Przedmioty Wyprawy: Przepustka: Przepustka Katakumb Yohary Wymagana ilość postaci: 2 Maks. ilość postaci: 4 Opis: Obecna eventowa wyprawa PvP zostanie usunięta i podmieniona na nową. Wymagany poziom: 144 / 180 / 185 Wymagany Tier: X (PvP) Przedmioty Wyprawy: , Przepustka: Przepustka Wyprawy Wojny Wymagana ilość postaci: 2 Maks. ilość postaci: 2 Obrażenia bazowe będą liczone na podstawie systemu DAMP, zatem wartości DMG będą ustalane ręcznie dla każdej umiejętności oraz hitów w zależności od typu broni. Bonusy PVP wzmocnią Wasze postacie o dodatkowe obrażenia oraz odporności na obrażenia bossów. Działające bonusy ofensywne: Silny przeciwko Ludziom Silny przeciwko Klasom Obrażenia Umiejętności Obrażenia (bonus procentowy) Niwelacja Odp. na Umiejętności Niwelacja Odp. na Ludzi Obrażenia w Postacie PVM Działające bonusy ofensywne (tylko na określone Bossy): Silny przeciwko Wojownikom Silny przeciwko Ninja Silny przeciwko Sura Silny przeciwko Szamanom Bonusy Ofensywne: Podstawowe obrażenia umiejętności: 10.000 Silny Przeciwko Ludziom +70% Silny Przeciwko Klasom +10% Obrażenia w postacie PVM +20% Suma bonusów: 70% + 10% + 20% = 100% Ostateczne Obrażenia: 10.000 * (1 + 1.00) = 20.000 Każdy z bonusów ofensywnych działa na zasadzie mnożnika i zwiększa zadawane obrażenia, sumując się ze sobą. Działające bonusy defensywne: Odporność na Ludzi Odporność na Klasy Odporność na Obrażenia Um. Odporność na Obrażenia Um. (PVP) Odporność na Obrażenia Obrona (bonus procentowy) Bonusy defensywne będą działać na zasadzie niwelowania obrażeń zadawanych przez przeciwników (np. bossów). HP postaci: 100,000 Obrażenia bossa: 20,000 DMG Mam łącznie 100% bonusów defensywnych, zatem obrażenia bossa niwelują się z 20.000 do 10.000. Gobliny, te małe, złośliwe stworzenia, znane są ze swojej skłonności do gromadzenia wszelkiego rodzaju przedmiotów. Gobliny będą pojawiały się na mapach w losowych miejscach - od Gór Niebios wzwyż. Ulepszacz: Worek Goblina Żywiołaki, strażnicy tajemnic, skrywają w swoich głębinach artefakty o niezwykłej mocy. Żywiołaki będą pojawiały się na mapach w losowych miejscach - od Gór Niebios wzwyż. Ulepszacz: Kryształ Żywiołu Misje na nowych lokacjach będą działały nieco w inny sposób, niż dotychczas. Aby odblokować możliwość wykonywania nowych misji, strażnik zażąda od was pewnych przedmiotów, które odkryjecie w grze. Status zadań możecie śledzić u NPC Strażnik Yohary, który znajduje się na każdej z wysp. Za wykonanie każdej pojedynczej misji otrzymacie stały bonus. Przykładowa misja Bonus Pokonaj 25.000 potworów Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1% Zniszcz 250 metinów Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1% Pokonaj 125 bossów Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1% Rozwiń um. pasywną Skupienie na maks. poziom Obrażenia Yohary (PVM) +1% Ukończ kolekcjonera Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1% Wykonaj 250 dowolnych Wypraw Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1% Oddaj X przedmiotów Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1% Misji do wykonania będzie około 30, po wykonaniu wszystkich zostanie dodany dodatkowy bonus Obrażenia Yohary (PVM) +5% Po kliknięciu w panelu bocznym pojawi się opcja wyboru: Kolekcjoner lub Kolekcjoner Yohary. Nowy Kolekcjoner będzie dostępny w tym samym miejscu co dotychczas. Przedmioty Kolekcjonera Yohary wraz z nowymi spiralami i eliksirami wytworzymy u Strażnika Yohary. Misja nr. 1 Silny przeciwko Potworom +5% Misja nr. 2 Silny przeciwko Potworom +5% Misja nr. 3 Silny przeciwko Potworom +5% Misja nr. 4 Silny przeciwko Metinom +2% Misja nr. 5 Silny przeciwko Metinom +2% Misja nr. 6 Silny przeciwko Metinom +2% Misja nr. 7 Obrażenia Yohary (PVM) +3% Misja nr. 8 Obrażenia Yohary (PVM) +3% Misja nr. 9 Obrażenia Yohary (PVM) +3% Nowa Umiejętność Pasywna: Skupienie (Yohara) Przedstawiamy nową umiejętność pasywną – Skupienie (Yohara), która będzie działać wyłącznie na lokacjach oraz wyprawach Yohary. Jak działa Skupienie? Początkowo Skupienie wynosi 50%, co oznacza, że gracz zadaje 50% obrażeń w nowe potwory Yohary. Dzięki ulepszeniom możliwe jest zwiększenie Skupienia aż do 100%, co pozwala na zadanie pełnych obrażeń, maksymalizując potencjał bojowy. 50% Skupienia: Zadajesz 50% obrażeń w nowe potwory Yohary. 100% Skupienia: Zadajesz 100% obrażeń w nowe potwory Yohary. Jak zdobyć Skupienie? Aby rozwijać tę umiejętność, gracze muszą zdobyć Księgę Skupienia (Yohara) , która będzie dostępna jako unikalny drop z potworów na wyspach Yohary. Charyzma zostaje zwiększona do 1.500.000 punktów. Aby zdobywać punkty powyżej 1.000.000, wymagana będzie użycie Księga Charyzmy. Księgi zdobywamy na tej samej zasadzie co Kamienie Charyzmy, jednak wymagane będzie posiadane 1.000.000 punktów charyzmy oraz użycie nowego przedmiotu: Artefakt Charyzmy do zdobycia u Strażnika Yohary. Oznacza to, że będzie możliwość zdobywania jednocześnie Kamieni oraz Ksiąg Charyzmy. Zdobywane punkty charyzmy zostaną zwiększone pokonując potwory Yohary: Metin (2 punkty) Boss (6 punktów) Władca (20 punktów) Poziom Charyzmy Punkty Charyzmy Bonus 21 1.050.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obrażenia Yohary (PVP) +5% Odporność Yohary (PVM) +5% Odporność Yohary (PVP) +5% 22 1.100.000 Silny przeciwko Potworom +7% Silny przeciwko Ludziom +7% Silny przeciwko Bossom +3% 23 1.150.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obrażenia Yohary (PVP) +5% Odporność Yohary (PVM) +5% Odporność Yohary (PVP) +5% 24 1.200.000 Silny przeciwko Potworom +7% Silny przeciwko Ludziom +7% Silny przeciwko Metinom +3% 25 1.250.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obrażenia Yohary (PVP) +5% Odporność Yohary (PVM) +5% Odporność Yohary (PVP) +5% 26 1.300.000 Silny przeciwko Potworom +7% Silny przeciwko Ludziom +7% Silny przeciwko Legendom +3% 27 1.350.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obrażenia Yohary (PVP) +5% Odporność Yohary (PVM) +5% Odporność Yohary (PVP) +5% 28 1.400.000 Silny przeciwko Potworom +7% Silny przeciwko Ludziom +7% Obrażenia na Wyprawach +2% Odporność na cios Krytyczny +5% 29 1.450.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obrażenia Yohary (PVP) +5% Odporność Yohary (PVM) +5% Odporność Yohary (PVP) +5% 30 1.500.000 Silny przeciwko Potworom +7% Silny przeciwko Ludziom +7% Obrażenia +3% Obrona +3% Silny przeciwko Władcom +3% Wszystkie bonusy po osiągnięciu maksymalnego poziomu: Silny przeciwko Potworom +70% Silny przeciwko Ludziom +70% Obrażenia +10% Silny na Mrok i Wiatr +10% Odporność na Mrok i Wiatr +10% Silny przeciwko Legendom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia na Wyprawach +5% Odporność na Obrażenia Umiejętności +5% Odporność na cios Krytyczny +20% Silny przeciwko Klasom +3% Niwelacja Odporności na Ludzi +5% Odporność na Klasy +5% Obrażenia Yohary (PVM) +25% Obrażenia Yohary (PVP) +25% Odporność Yohary (PVM) +25% Odporność Yohary (PVP) +25% U Strażnika Yohary, możemy wytworzyć legendarne Trofea. Te pradawne artefakty, przesycone energią starożytnych magów, kryją w sobie sekrety sprzed tysiącleci. W celu założenia trofeum należy odblokować slot za pomocą Klucza Trofeum. Trofeum Tarczy Feniksa Silny na Żywioły +10%, Odporność na Żywioły +5%, Wartość Ataku/Wartość Mag. Ataku +100 Trofeum Burzy Średnie Obrażenia +10%, Obrażenia Umiejętności +15%, Obrona +1% Trofeum Cienia Silny na Metiny +15%, Odporność na Klasy +5% Trofeum Płomieni Silny na Bossy +15%, Silny na Klasy +10% Trofeum Światłości Silny przeciwko Potworom +50%, Obrażenia +2%, Obrona +2% Trofeum Magmy Obrażenia Yohary (PVM) +30%, Odporność na Yohare +10%, Silny przeciwko Ludziom +20% Trofeum Wiecznego Kamienia Silny na Ziemię +30%, Silny na Bossy +5%, Obrażenia +1% Trofeum Gwiezdnej Energii Silny na Wiatr +30%, Silny przeciwko Metinom +5%, Obrona +1% Trofeum Chaosu Silny na Mrok +30%, Silny na Bossy +5%, Obrona +1% Trofeum Ognia Feniksa Silny na Ogień +30%, Silny przeciwko Metinom +5%, Obrażenia +1% Do wytwarzania Trofeów, wymagane będzie ukończenie misji, dostępnych u Strażnika Yohary. Po otrzymaniu planu, pojawi się możliwość wytworzenia trofeum. Mając w ekwipunku plan, nie możemy odebrać kolejnej misji. 🔥Plan Ognia Feniksa Wykonaj 1000 wypraw żywiołu Ognia (Kres, Twierdza, Katakumby) 🪨 Plan Wiecznego Kamienia Wykonaj 1000 wypraw żywiołu Ziemi (Tryton, Razador, Jotun, Hydra, Meley) ✨ Plan Gwiezdnej Energii Wykonaj 1000 wypraw żywiołu Wiatru (T-Rex, Twierdza, Duratus) ☠️ Plan Chaosu Wykonaj 1000 wypraw żywiołu Mroku (Darkon, Twierdza, Katakumby) 🌋 Plan Magmy Wykonaj 1000 wypraw Yohary 🌩 Plan Burzy Ukończ 150x Schronienie Wobby 🖤 Plan Cienia Pokonaj 2000 metinów na mapach 🔥 Plan Płomieni Pokonaj 1000 bossów na mapach 🌟 Plan Światłości Pokonaj 150 000 potworów, 75 goblinów, 75 żywiołaków 🛡 Plan Tarczy Feniksa Ukończ 1000x Wzgórza WuKonga Przy założonych 3 trofeach otrzymamy dodatkowy bonus: Ilość szkat. z wypraw +10% Przy założonych 5 trofeach otrzymamy dodatkowy bonus: Ilość szkat. z wypraw +20% Przy założonych 7 trofeach otrzymamy dodatkowy bonus: Ilość szkat. z wypraw +30% Przy założonych 10 trofeach otrzymamy dodatkowy bonus: Ilość szkat. z wypraw +50% Silny przeciwko Ludziom +50% Obrażenia Yohary (PVM) +50% Niwelacja odporności na klasy +5% Obrona +5% Obroże Zwierzaka to nowy system, w którym pojawi się siedem unikalnych przedmiotów, możliwych do umieszczenia w specjalnych slotach. Jedynym warunkiem korzystania z tego systemu jest osiągnięcie przez zwierzaka 100 poziomu. Obroż Bonus na stopniu +9 Obroża Potworów Silny przeciwko Potworom +15% Obroża Władców Silny przeciwko Władcom +5% Obroża Metinów Silny przeciwko Metinom +5% Obroża Bossów Silny przeciwko Bossom +5% Obroża Wzmocnienia Wzmocnienie Bonusów +10% Obroża Wypraw Obrażenia na Wyprawach +2% Obroża Diabłów Silny przeciwko Diabłom +5% (St, 1) Obroża+9 przerabiamy na (St. 2) Obroża+0 Obroża Żywiołów Bonus na stopniu +9 Obroża Potworów Silny przeciwko Potworom +20% Silny na Żywioły +5% Obroża Władców Silny przeciwko Władcom +7% Silny na Żywioły +5% Obroża Metinów Silny przeciwko Metinom +7% Silny na Żywioły +5% Obroża Bossów Silny przeciwko Bossom +7% Silny na Żywioły +5% Obroża Wzmocnienia Wzmocnienie Bonusów +15% Obroża Wypraw Obrażenia na Wyprawach +3% Silny na Żywioły +5% Obroża Diabłów Silny przeciwko Diabłom +7% Silny na Żywioły +5% (St, 2) Obroża+9 przerabiamy na (St. 3) Obroża+0 Obroża st. 3 Bonus na stopniu +9 Obroża Potworów Silny przeciwko Potworom +30% Silny na Żywioły +5% Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obroża Władców Silny przeciwko Władcom +10% Silny na Żywioły +5% Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obroża Metinów Silny przeciwko Metinom +10% Silny na Żywioły +5% Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obroża Bossów Silny przeciwko Bossom +10% Silny na Żywioły +5% Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obroża Wzmocnienia Wzmocnienie Bonusów +25% Obroża Wypraw Obrażenia na Wyprawach +5% Silny na Żywioły +5% Obrażenia Yohary (PVM) +5% Obroża Diabłów Silny przeciwko Diabłom +10% Silny na Żywioły +5% Obrażenia Yohary (PVM) +5% System Artefaktów zostanie rozwinięty do Stopnia 3. Obroża Bonus na stopniu 3 Naszyjnik Mistrzów (St. III) Silny Przeciwko Metinom +12% Artefakt Mistrzów (St. III) Silny Przeciwko Bossom +12% Pierścień Mistrzów (St. III) Obrażenia na Wyprawach +7% Hełm Mistrzów (St. III) Silny przeciwko Potworom +40% Średnie Obrażenia +7% Odporność na Obrażenia +5% Niwelacja Odp. na Um. +5% Skrzydła Mistrzów (St. III) Silny przeciwko Ludziom +40% Odporność na Ludzi +10% Odporność na Obrażenia +5% Obrażenia w Postacie PvM +20% Serce Smoka (St. III) Silny Przeciwko Ludziom 18% Amulet Trytonów (St. III) Odporność na Ludzi 4% Wężowy Symbol (St. III) Silny Przeciwko Potworom +20% Strona Księgi Piekła (St. III) Obrażenia +4% Podkowa Szczęścia (St. III) Silny Przeciwko Metinom +7% Silny Przeciwko Bossom +7% Artefakt En-Tai (St. III) Silny Przeciwko Diabłom +12% Mroczny Pentagram (St. III) Silny na Mrok +12% Niwelacja Odp. na Um. +3% Relikt Wiatru (St. III) Silny na Wiatr +12% Niwelacja Odp. na Um. +3% Symbol Ognia (St. III) Silny na Ogień +12% Odp. na Destrukcję. +3% Wymagania: Gracz musi oddać przedmioty w celu odblokowania systemu. Rozwijanie kolejnych stopni również wymaga oddania konkretnych przedmiotów. Stopień 1: Podstawowy poziom po odblokowaniu systemu. Gracz zdobywa: 1x Butelka Mistrzostwa z Metinów (mapy) 1x Butelka Mistrzostwa z Bossów (mapy) 1x Butelka Mistrzostwa z Wypraw Stopień 2: Ulepszony poziom. Gracz zdobywa: 2x Butelka Mistrzostwa z Metinów (mapy) 2x Butelka Mistrzostwa z Bossów (mapy) 2x Butelka Mistrzostwa z Wypraw Stopień 3: Mistrzowski poziom. Gracz zdobywa: 3x Butelka Mistrzostwa z Metinów (mapy) 3x Butelka Mistrzostwa z Bossów (mapy) 3x Butelka Mistrzostwa z Wypraw dodaje 1 punkt Mistrzostwa dodaje 2 punkty Mistrzostwa dodaje 3 punkty Mistrzostwa Butelki Mistrzostwa to kluczowy element systemu. Aby móc zdobywać Butelki podczas gry, gracz musi aktywować ich drop w specjalnym oknie systemu. Aktywacja dropu Butelek: Kosztuje określoną liczbę Wony oraz PO, na okres jednej godziny, nie ma dziennego limitu aktywacji. Butelki Mistrzostwa - użycie butelki dodaje do systemu punkty mistrzostwa. Po użyciu określonej ilości butelek następuje awans poziomu, a następnie możemy dodać jeden punkt w 1 z 8 umiejętności. Maksymalny poziom Mistrzostwa to 80, a każdą umiejętność możemy rozwinąć do 10 punktów. Nazwa Umiejętności Bonus um. na 10 pkt. Szał Wartość Ataku (PVM) +100 Echo Obrona +5% Harmonia Obrażenia +5% Czujność Obrażenia w Postacie PVM +10% Zwiększony drop Yang +20% Celność Obrażenia Umiejętności +10% Średnie Obrażenia +5% Życie Maks. PŻ +15000 Mistrzostwo Obrażenia Yohary (PVM) +15% Przewaga Odporność Yohary (PVM) +15% Na wstępie zaznaczamy, że system konny nie sprawi, iż standardowe wyprawy będą przebiegać szybciej na wierzchowcu. Nowy system konny wprowadza rozwój wierzchowców, wzorowany na systemie peta domowego: Rozwój wierzchowca odbywa się dzięki karmieniu, co dodaje mu doświadczenia. Przedmiot do Karmienia to Siano. Co każde 10 poziomów odblokowuje się nowy slot na umiejętność, a wierzchowiec zyskuje bonus Obrażenia na Wąwozie Konnym +5%. Maksymalny poziom wynosi 100. Bonusy z obecnej umiejętności Jeździectwa zostaną usunięte, wraz z wszystkimi Medalami Konnymi na serwerze. Dwa sloty na ekwipunek konny: Możliwość włożenia Podkowa Konna oraz Siodło Konne Nazwa umiejętności 1/5 2/5 3/5 4/5 5/5 Galop Wartość Ataku (PVM) +20 Wartość Ataku (PVM) +30 Wartość Ataku (PVM) +40 Wartość Ataku (PVM) +60 Wartość Ataku (PVM) +100 Szarpnięcie Silny na wszystkie Żywioły +1% Silny na wszystkie Żywioły +2% Silny na wszystkie Żywioły +3% Silny na wszystkie Żywioły +4% Silny na wszystkie Żywioły +5% Tratuj Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Potworom +2% Silny przeciwko Potworom +4% Silny przeciwko Potworom +6% Silny przeciwko Potworom +10% Pęd Silny przeciwko Zwierzętom +1% Silny przeciwko Zwierzętom +2% Silny przeciwko Zwierzętom +4% Silny przeciwko Zwierzętom +6% Silny przeciwko Zwierzętom +10% Ucieczka Maks. PŻ +2000 Maks. PŻ +3000 Maks. PŻ +4000 Maks. PŻ +6000 Maks. PŻ +10000 Natarcie Silny przeciwko Bossom +1% Silny przeciwko Bossom +2% Silny przeciwko Bossom +4% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Bossom +10% Skok Silny przeciwko Legendom +1% Silny przeciwko Legendom +2% Silny przeciwko Legendom +4% Silny przeciwko Legendom +6% Silny przeciwko Legendom +10% Tarczowanie Silny przeciwko Metinom +1% Silny przeciwko Metinom +2% Silny przeciwko Metinom +4% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Metinom +10% Przebicie Silny przeciwko Władcom +1% Silny przeciwko Władcom +2% Silny przeciwko Władcom +4% Silny przeciwko Władcom +6% Silny przeciwko Władcom +10% Okiełznanie Obrażenia na Wyprawach +1% Obrażenia na Wyprawach +2% Obrażenia na Wyprawach +3% Obrażenia na Wyprawach +4% Obrażenia na Wyprawach +5% Potwory na wyprawie są podatne tylko i wyłącznie na ataki z wierzchowca. Wymagany poziom: 140 - 175 | 180 - 185 Maksymalny poziom: 185 Działające bonusy: Zwierzęta, Ziemia Przedmioty Wyprawy: Przepustka: Przepustka Wąwozu Konnego Limit Dzienny: 10 wypraw Na całym świecie Glevii pojawiła się tajemnicza klątwa, która ożywiła posągi dawnych wojowników. Te kamienne jeźdźce materializują się w losowych miejscach na mapach, stanowiąc wyzwanie dla śmiałków na wierzchowcach! W losowych miejscach na mapach będą pojawiać się Posągi Jeźdźców, które można atakować wyłącznie będąc na wierzchowcu. Po zniszczeniu posągu zdobędziecie Skarb Posągu z cennymi nagrodami. Z odrobiną szczęścia, po rozbiciu posągu może wyłonić się Kamienny Jeździec – potężniejszy przeciwnik strzegący jeszcze cenniejszych nagród. Tak jak posągi, można go pokonać wyłącznie atakując z wierzchowca. Codziennie o godzinie 20:00 na mapach Burzowej Przeprawy pojawią się World Bossy! Zostaną one wprowadzone ok. tydzień po wprowadzeniu aktualizacji. Na WorldBossy będzie działał bonus Silny przeciwko Legendom. Każdy WorldBoss będzie posiadał ranking, a gracze będą codziennie zdobywać punkty w zależności od zadanych obrażeń. Im więcej obrażeń zadasz WorldBossowi, tym więcej żetonów otrzymasz. Ranking zadanych obrażeń będzie odświeżał się dynamicznie. Każde zadane 100000 DMG 1 Żeton TOP1 zadany DMG 300 żetonów TOP2 zadany DMG 200 żetonów TOP3 zadany DMG 100 żetonów Zdobyte żetony można wymienić na cenne nagrody u Strażnika Glevii. Pojawi się nowa Esencja Yohary. Dodatkowo przebudowaliśmy okno Esencji Żywiołów. # Esencja +0 Esencja +50 Esencja Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1% Obrażenia Yohary (PVM) +50% Pojawią się nowe 4 umiejętności do rozwoju w Systemie Zwierzaka Domowego. W ramach tego również będziemy mogli rozwinąć poziom zwierzaka z 60 do 100. Zwierzak Domowy na poziomie 100 odblokuje sloty na 4 nowe umiejętności oraz doda bonusy: Silny przeciwko Potworom +15% Silny przeciwko Ludziom +15% Księgi do rozwoju nowych umiejętności wytworzycie u Trenerki Zwierzaków. Nazwa umiejętności 1/5 2/5 3/5 4/5 5/5 Yoharomoc Obrażenia Yohary (PVM) +1% Obrażenia Yohary (PVM) +2% Obrażenia Yohary (PVM) +4% Obrażenia Yohary (PVM) +6% Obrażenia Yohary (PVM) +10% Yoharoobrona Odporność Yohary (PVM) +1% Odporność Yohary (PVM) +1% Odporność Yohary (PVM) +2% Odporność Yohary (PVM) +3% Odporność Yohary (PVM) +5% Goblinobójca Silny przeciwko Goblinom +20% Silny przeciwko Goblinom +40% Silny przeciwko Goblinom +60% Silny przeciwko Goblinom +100% Silny przeciwko Goblinom +200% Żywiołożerca Silny przeciwko Żywiołakom +20% Silny przeciwko Żywiołakom +40% Silny przeciwko Żywiołakom +60% Silny przeciwko Żywiołakom +100% Silny przeciwko Żywiołakom +200% Pojawi się możliwość wytworzenia Wzmocnienia Broni, przedmiot umożliwi dodanie bonusów 1-3 do wszystkich broni PVM na serwerze. Obrażenia +3% Silny przeciwko Diabłom +5% Wartość Ataku +50 Silny przeciwko Legendom +5% Silny przeciwko Potworom +3% Szansa na przeszywające Uderzenie +5% Szansa na Cios Krytyczny +5% Szansa na Omdlenie +5% Szansa na Spowolnienie +5% Obrażenia Umiejętności +5% Szansa na Otrucie +3% Popiół Magmy możliwość zmiany bonusów Pojawi się możliwość przerobienia Rękawica PVM (St. V) na Rękawicę Yohary Możliwość wytworzenia będzie dostępna u Strażnika Yohary. Po przerobieniu zostanie dodany bonus - Obrażenia Yohary (PVM) +25% Kamień Duszy Yohary (Ofens.) Obrażenia Yohary (PVM) +2/4/6/8/15% Kamień Duszy Yohary (Def.) Odporność Yohary (PVM) +1/2/3/4/5% Kamienie będą posiadały 5 stopni, tak jak w przypadku np. Kamieni Duszy Przebicia Odł. Kam. Yohary (Rękawica) Przedmiot umożliwiający odblokowanie slotu na Kamień Dusz. Pojawi się możliwość wytworzenia nowych Talizmanów pod mapy Yohary. Talizman Wiatru+9 Talizman Yohary (W) Talizman Mroku+9 Talizman Yohary (M) Talizman Ognia+9 Talizman Yohary (O) Rodzaj Talizmanu +0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 Talizman Yohary (W) Obr. Yohary (PVM) +1% 2% 3% 4% 6% 8% 11% 16% 22% 30% Talizman Yohary (M) Obr. Yohary (PVM) +1% 2% 3% 4% 6% 8% 11% 16% 22% 30% Talizman Yohary (O) Obr. Yohary (PVM) +1% 2% 3% 4% 6% 8% 11% 16% 22% 30% Nowe Talizmany wytworzymy u Strażnika Yohary. Wprowadzamy dwie nowe, Runy do Systemu Zwierzaka. Runa Zwierzaka Bonusy na Wzmocnienie 10/10 Runa Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +10% Runa Zwierząt Silny przeciwko Zwierzętom +25% System Run zostanie rozwinięty o dwie nowe runy. Runa Bonusy na +15 Runa Wzmocnienia Wzmocnienie Bonusów Run +20% Runa Żywiołów Silny na wszystkie Żywioły +15% Wprowadzamy możliwość rozwoju Ognistej Runy do poziomu +30. Bonusy na maksymalnym poziomie: Silny na Ogień +30% Odporność na Ogień +5% Absorpcja Szaty Aury zostanie zwiększona do 40% Podbijanie - Szata o absorpcji 30% z kolejną szatą 30% = 31% Na szatę z absorpcją 40% możemy użyć Zwój Szaty Aury, który zwiększy absorpcję do 50%. Furia Mocy - Dodaje graczom bonusy: Silny przeciwko Potworom +10% Silny przeciwko Władcom +10% Silny przeciwko Metinom +10% Silny przeciwko Bossom +10% Event Konny - respiące się posągi jeźdźców na mapach Event - Drop szkatułek z potworów na wyprawach Zwiększono HP wszystkich potworów, metinów itd. Na mapach od Gór Niebios wzwyż zostaną dodane losowe bossy (lepszy drop, więcej hp) Zmiana w Tier IX - poza Jaskinią Kresu, będzie zaliczana Twierdza Ognia Oraz zmiany i usprawnienia które zostały już wprowadzone - dnia 06.02.2025: - Wyeliminowano stary irytujący błąd w plikach gry, który powodował (losowo) błędne pakiety - UNKNOWN PACKET HEADER, - Dodatkowa optymalizacja klienta na nowe standardy, co znaczy, że możemy robić nielimitowaną ilość teleportacji na mapy, np. M1 bez utraty FPS oraz bez potrzeby przepalania Klienta gry. - Dodano kategorie Skiny na Marmury w oknie wyszukiwarki Sklepów Offline, - Okno Śledzenia Instancji nie pojawi się w Miastach i na Bałtyku przy włączonej opcji nieukrywania po TP, - Dodano podświetlanie w Śledzeniu Instancji, na których koordynatach/pozycji się aktualnie znajdujemy, - Dodano funkcję, która umożliwi wybór ilości kupna w sklepach u NPC, - Dodano funkcję, która umożliwia wpisanie ilości podczas wytwarzania marmurów, - Zwiększono ilość szybkiego klikania z 100x do 500x, - Zwiększono prędkość szybkiego klikania, - Poprawiono efekt mignięcia podczas cdr skilla, - Poprawiono wizualnie płynność nicku gracza podczas jazdy na wierzchowcu, - Poprawiono animację Archera podczas użycia skilla Powtarzalny Strzał, - Wyłączono czas przetopów w drugim EQ gdy jest nieaktywne, - Przepisano czas do teleportacji, np. po handlu (Komunikat odczekaj 10s), zakupie u NPC itd. Od teraz będzie stosowna informacja dlaczego nie możemy się teleportować. Limit czasu zostal zmieniony z 10s do 1s w przypadku otwartych okienek, w przypadku magazynów do 5s, -Zmieniono czas do tp po użyciu UM na graczu z 5s do 1s, - Dodano możliwość wymiany walut, gdy mamy otwarte różne okna (np. alchemia, crafting), - Zoptymalizowano renderowanie efektów gry, - Dodano wygładzanie krawędzi, - Zaktualizowano bufor graficzny, który powodował artefakty graficzne, - Zablokowano możliwość odpychania graczy na mapach, na których nie można zadawać im obrażeń, - Zablokowano możliwość rzucania rozproszenia na mapach, na których nie można zadawać obrażeń, - Przyspieszono Koło Losu, Cieszymy się, że udało się Wam dotrzeć do końca prezentacji. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w prezentacji. Nieustannie pracujemy nad jej udoskonaleniem, aby dostarczyć Wam jak najlepszy content. Jeśli macie propozycje lub sugestie zmian, zapraszamy do komentowania! 8 1 1 Quote Link to comment Share on other sites
Steryd Posted February 7 Share Posted February 7 fajne:) 1 Quote Link to comment Share on other sites
Kozii Posted February 7 Share Posted February 7 yo yo yo yo Quote Link to comment Share on other sites
Murzyn Posted February 7 Share Posted February 7 Te sety to taka porazka xD 1 Quote Link to comment Share on other sites
G1ERLU Posted February 7 Share Posted February 7 syto w chuj Quote Link to comment Share on other sites
Amante Posted February 7 Share Posted February 7 jest plan na kolejne 2 lata Quote Link to comment Share on other sites
Quateiovsky Posted February 7 Share Posted February 7 nie no tak oszpecic set kresu pvm to hit :c ale cala aktualka giga op Quote Link to comment Share on other sites
Spiritkhe Posted February 7 Share Posted February 7 Pepe Sztosik Quote Link to comment Share on other sites
BinArnY Posted February 7 Share Posted February 7 Ogólnie to odechciało mi się grać po przeczytaniu tej aktualizacji, jakbym widział Valium jakieś 2 lata wstecz, domniemam że administracja bardzo się na nich inspirowała. Jak do tej pory aktualizacje były z "niewielkimi" zmianami urozmaicającymi rozgrywkę w których i tak trzeba było czasu i nie tylko czasu poświęcić na rozgrywkę, a teraz to już jak jawne złapanie za kieszeń gracza. A ten natłok systemów jakie chcecie wprowadzić to proponowałbym dla dobra serwera wprowadzać stopniowo dzieląc na co najmniej 3 osobne aktualizacje w odstępach kilku miesięcznych, a i tak ludzie będą mieli co robić. Na prawdę aż tak bardzo to gracze nie potrzebują nowego kontentu od Was a na pewno nie tak obszernych zmian. Pomijam fakt, że niektóre pomysły w aktualizacji jak nowe sety eq wiatru mroku i ognia to jakiś poroniony pomysł, które są zbędne aktualnie. Nowe wyprawy to samo wydają mi się na ten moment niepotrzebne, jest co robić i nie można aktualnie narzekać na brak ilości dungów itp. Dalej Yohara cały ten pomysł z nowymi (mapami yohary, systemami, esencją yohary, rękawicą, talizmanem) to już samo za siebie mówi, że nie macie pomysłów autorskich tylko "inspirujecie się" na innych serwerach. Tak jak Burzowe Mapy, wyprawy itd. było czymś do zaakceptowania tak Yohara dla mnie już nie jest i wydaje mi się, że dla wielu graczy również. Wprowadzenie Burzowych Trofeów uważam za akceptowalne bo było to że tak powiem testowane na Akademii i jest to dobry dodatek ale tylko dodatek. Kolejne Obroże zwierzaka również są do zaakceptowania ale żeby zaraz wprowadzać 3 stopnie ulepszenia to odebranie sobie możliwości rozwoju w kolejnych aktualizacjach, no chyba że będziemy jechać do st. 9. Artefakty do st. 3 nie neguje nie akceptuje. Punkty Mistrzostwa no to już XD, powielanie innych systemów które już są typu Zwierzak czy Zwierzak domowy tylko pod inną nazwą. System konny nie neguje ani nie promuje. World Bossy myślę że dobre urozmaicenie rozgrywki. Dodatkowe Runy w systemie Run oraz Runy Zwierzaka dodatkowe jest to w porządku jeżeli chodzi o stan serwera na ten moment. Szata Aury aż o 20+ w górę no grubo, ale też jeszcze do zaakceptowania. Uważam że zdecydowanie jest to za duża i za obszerna lista zmian jakie na raz chcecie wprowadzić, ja wiem że dla Was to może wygodniejsze bo raz przygotujecie wgracie pliki i z bańki na kilka miesięcy a hajs będzie się zgadzał bo przecież i tak Topka włoży hajs odpowiedni żeby dalej być Top. Zaczeliście robić "masówkę" a to bardzo odbiega od tego co proponowaliście na początku serwera. Słuchajcie graczy, ale nie ulegajcie też ich zachciankom co do tego że musi być aktualizacja bo Topka nie ma co robić. Ich jest kilka % na serwerze i pewnie serwer ma właśnie z nich największy zysk więc tak ślepo zawsze idziecie w ich stronę, no nie tylko Wasz serwer tak robi nie martwcie się. Przemyślcie na prawdę poważnie czy na pewno chcecie robić tak ogromną aktualizację na raz czy może jednak warto podzielić to na 2 lub 3 etapy - wilk syty i owca cała. 1 2 1 2 1 Quote Link to comment Share on other sites
AntekGwalciciel Posted February 7 Share Posted February 7 zajebity poysl dodac obrazen by znow zwiekszac hp xDDD co dalej bedzie staniem w miejscu w tej kwestii lub cofaniem sie Quote Link to comment Share on other sites
parmak Posted February 7 Share Posted February 7 Ciągle to samo niestety, dochodzą nowe systemy to zwiększamy hp bossów władców itd bo musisz zrobić eq i misje żeby dungi robić w takim czasie jak przed aktualizacją XD Quote Link to comment Share on other sites
Niemczi Posted February 7 Share Posted February 7 Godzinę temu, parmak napisał: Ciągle to samo niestety, dochodzą nowe systemy to zwiększamy hp bossów władców itd bo musisz zrobić eq i misje żeby dungi robić w takim czasie jak przed aktualizacją XD 2 godziny temu, AntekGwalciciel napisał: zajebity poysl dodac obrazen by znow zwiekszac hp xDDD co dalej bedzie staniem w miejscu w tej kwestii lub cofaniem sie Tak to już wygląda, metin opiera się na bonusach i trzeba z czasem zwiększać HP, bardzo długo już nie było boosta - wszystko będzie miało więcej HP, ale zarobek i tak będzie większy niż przed update. Quote Link to comment Share on other sites
SerVuS Posted February 7 Share Posted February 7 ale dokurwili lepszy start XDD Quote Link to comment Share on other sites
Skaira Posted February 8 Share Posted February 8 Siema, kiedy urozmaicenie do M2 Shinsoo? Nudy w tym kole. 1 Quote Link to comment Share on other sites
KSIAZULOO Posted February 8 Share Posted February 8 14 godzin temu, Niemczi napisał: Tak to już wygląda, metin opiera się na bonusach i trzeba z czasem zwiększać HP, bardzo długo już nie było boosta - wszystko będzie miało więcej HP, ale zarobek i tak będzie większy niż przed update. przeciez inne serwery nie zwiekszaja hp ciagle po dodaniu nowosci to głupota. zrobisz wszytko co nowe i tak bedziesz bił tyle samo to jaki sens robic aktualizacje 1 Quote Link to comment Share on other sites
Steryd Posted February 8 Share Posted February 8 17 minut temu, KSIAZULOO napisał: przeciez inne serwery nie zwiekszaja hp ciagle po dodaniu nowosci to głupota. zrobisz wszytko co nowe i tak bedziesz bił tyle samo to jaki sens robic aktualizacje zwiekszaja xd nw co ty piszesz typie Quote Link to comment Share on other sites
retreys Posted February 8 Share Posted February 8 Oczywiście zwiększają hp bossów. Czyli regress jak zwykle ;/ Quote Link to comment Share on other sites
cwe1 Posted February 9 Share Posted February 9 a może jeszcze jakaś yoharka pod 175lvl na blyski/ziemie? bo tak w sumie to melejkarze dostają tylko world bossa w tej aktualizacji Quote Link to comment Share on other sites
rybon Posted February 9 Share Posted February 9 W dniu 7.02.2025 o 19:26, BinArnY napisał: A ten natłok systemów jakie chcecie wprowadzić to proponowałbym dla dobra serwera wprowadzać stopniowo dzieląc na co najmniej 3 osobne aktualizacje w odstępach kilku miesięcznych, a i tak ludzie będą mieli co robić. Na prawdę aż tak bardzo to gracze nie potrzebują nowego kontentu od Was a na pewno nie tak obszernych zmian. Od ponad dwóch lat ludzie im tak piszą i nic to nie zmienia, więc zapewne teraz też nie posłuchają. Serwer pod graczy "solo", którzy grają w stadach. Quote Link to comment Share on other sites
WaXoN Posted February 9 Share Posted February 9 3 godziny temu, cwe1 napisał: a może jeszcze jakaś yoharka pod 175lvl na blyski/ziemie? bo tak w sumie to melejkarze dostają tylko world bossa w tej aktualizacji 175 to ma aktu na Planecie Mroku pozdro Quote Link to comment Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.