Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Aktualizacja 6.0 - Kontynent Yohara, Nowe Sety, Nowe Dungeony, Nowe Systemy, Charyzma, World Bossy!


Recommended Posts

ak60-graf-glown-g2.pngPrzygotujcie się na wielką rewolucję w aktualizacji 6.0!

Przed Wami przedsmak tego, co nadchodzi w naszej najnowszej i najbardziej rozbudowanej aktualizacji. Już teraz możecie zacząć przygotowywać swoje postacie. Odsłaniamy przed Wami część szczegółów, byście mogli w pełni wykorzystać czas do wprowadzenia!

Czego się spodziewać?
strzalka.png Nowe bonusy,
strzalka.png Nowe Przedziały map,
strzalka.png Nowe wyzwania w dungeon'ach,
strzalka.png Nowe sety Ekwipunków,
strzalka.png Nowe przedmioty.

To idealny moment, by rozpocząć wyścig o najlepsze przygotowanie do nowości, które nadejdą.

Naszym celem jest, aby serwer po tej aktualizacji nie tylko sprostał Waszym oczekiwaniom, ale również przekroczył je. Pragniemy, byście na nowo odkryli świat Glevii. Zarówno weterani, jak i powracający gracze znajdą tu coś dla siebie – coś, co przywróci wspomnienia z początków ich przygody i dostarczy ekscytujących wyzwań na nowo.

Przygotujcie się na zmiany i pełen emocji start nowego rozdziału!
Miłej lektury i powodzenia!


DATA WPROWADZENIA AKTUALIZACJI
Ostatni tydzień lutego – w przypadku ewentualnej obsuwy może się opóźnić o kilka dni. Zależy nam na pełnym dopracowaniu każdego aspektu aktualizacji 6.0. Ze względu na dużą liczbę zmian dajemy sobie niewielki margines czasowy. Wcześniej ukaże się również Event Walentynkowy, a wkrótce będzie dostępna dla Was jego prezentacja. Ze względu na dużą liczbę zmian dajemy sobie niewielki margines czasowy.

rozdzielnik.png
limit_fps.png

Temat limitów FPS zasługuje na szczególne wyróżnienie w tej prezentacji. W ostatnim czasie intensywnie pracowaliśmy nad dodatkowymi optymalizacjami klienta gry, w ramach których zwiększyliśmy limity FPS w zależności od częstotliwości odświeżania monitora.

k834s1ua09en10oe.png

Dzięki tym zmianom rozgrywka jest teraz znacznie płynniejsza. Dodatkowo zoptymalizowaliśmy efekty wizualne, co zapewnia stabilną liczbę klatek na sekundę, nawet w obszarach o dużym zagęszczeniu graczy, takich jak początkowe miasta.
fps21.gif

Aktualizacja z Limitem FPS jest już dostępna na serwerze – zapraszamy do gry i cieszenia się zwiększoną wydajnością!
rozdzielnik.png
mapa_teleportacji.png
W związku z dużą liczbą lokacji na serwerze postanowiliśmy podzielić mapę na trzy kategorie:
lokacje Podstawowe, Wymagające oraz Eventowe.

s12motpts2cu56mb.png
rozdzielnik.png
start_gry.png
50871_start.png Fiolka Startowa otrzyma jeszcze większe bonusy:

Silny Przeciwko Potworom +50%
Obrażenia na Wyprawach +20%
Silny na Wszystkie Żywioły
 +15%
Silny Przeciwko Bossom +15%
Silny Przeciwko Metinom +15%
Silny Przeciwko Władcom +15%
Punkty Doświadczenia +50%

rozdzielnik.png
eliksir_zywiolu.png

Zmniejszamy próg wejścia na żywioł Ognia.

Gracze z poziomem 185 będą mieli możliwość jednorazowego odebrania przedmiotu
50830.png Dopalacz Ognia, który posiada następujące bonusy:

Silny na Ogień +15%
Obrażenia w Jaskini Kresu +30%

Czas trwania: 14 dni

Pozostałe wymogi:
- Mniej niż 500 wykonanych wypraw: Jaskinia Kresu, Twierdza Ognia

rozdzielnik.png
laczenie_dungeonow.png
Aby przyspieszyć przejście początkowych etapów gry i ułatwić nowym graczom rozgrywkę, zdecydowaliśmy się połączyć kilka Dungeonów. Takie rozwiązanie pozwoli na szybsze zdobywanie przedmiotów oraz skróci czas spędzany na podstawowych Dungeonach.

strzalka.png  Komnata Smoka + Zatoka Trytona 

dung1.png
strzalka.png  Świątynia Węży + Twierdza Razadora
dung2.png
strzalka.png  Komnata Sfinksa + Jotuńskie Bagna
dung3.png

Połączenia dungeonów będą wyglądały następująco: władca z pierwszego dungeonu pojawi się w drugim, tuż przed starciem z jego finałowym bossem.
Na przykład: Beran-Setaou będzie dostępny w Dungeonie Zatoka Trytona, gdzie gracze zmierzą się z nim przed ostateczną walką z Trytonem, końcowym bossem wyprawy.
rozdzielnik.png
kontynent_yohara.png

Kontynent Yohara zostanie wzbogacony o trzy nowe mapy, dedykowane żywiołom Wiatru, Mroku oraz Ognia. Uznajemy te żywioły za kluczowe, dlatego to właśnie na nich skupiamy największy nacisk w kontekście dalszego rozwoju i wyzwań dla graczy.
Na wstępie chcemy zaznaczyć, że lokacje Yohary są przeznaczone dla rozwiniętych postaci.


wyspa_vento.png
Wymagany poziom: 144
Maksymalny poziom: 144
Wymagany Tier: VI (PvP oraz PvM)
Działające bonusy: Diabły, Wiatr (bez odporności),
Yohara
Przedmioty Mapy: Ulepszacz z ulepmoby1.png Potworów, 31040.png Metinów, 3302tt5.png Bossów
dy_vento.png
legendarny_boss2.pngboss2.png
legenda_wiatr.gifboss_wiatr.gif
metin.pngpotwory.png
metin_wiatr.gifpotwory_wiatr.gif
rozdzielnik_sredni.png
wyspa_abyss.png
Wymagany poziom: 180
Maksymalny poziom: 180
Wymagany Tier: VIII (PvP oraz PvM)
Działające bonusy: Diabły, Mrok (bez odporności),
Yohara
Przedmioty Mapy: Ulepszacz z ulepmoby2.png Potworów, 50738.png Metinów, 3125722.png Bossów
wyspa_abyss3.png
legendarny_boss2.pngboss2.png
legenda_mrok.gifboss_mrok.gif
metin.pngpotwory.png
metin_mrok.gifpotwory_mrok.gif
rozdzielnik_sredni.png
wyspa_igniss.png
Wymagany poziom: 185
Maksymalny poziom: 185
Wymagany Tier: X (PvP oraz PvM)
Działające bonusy: Diabły, Mrok, Ogień (bez odporności),
Yohara
Przedmioty Mapy: Ulepszacz z 30500.png Potworów, 31162.png Metinów, 70045.png Bossów
wyspa_ignis2.png
legendarny_boss2.pngboss2.png
legenda_ogien2.gifboss_ogie.gif
metin.pngpotwory.png
metin_ogien.gifpotwory_ogien.gif
rozdzielnik.png
nowe_sety_eq.png
wiatr.png
set_pvm.png
eq6.png
wiatr_pvm.gif
set_pvp.png
eq1.png
wiatr_pvp.gif
rozdzielnik_sredni.png
mroku.png
set_pvm.png
eq55.png
mrok_pvm2.gif
set_pvp.png
eq20.png
mrok_pvp2.gif
rozdzielnik_sredni.png
ogien.png
set_pvm.png
eq44.png
ogien_pvm2.gif
set_pvp.png
eq3.png?
ogien_pvp.gif?
rozdzielnik.png
nowe_wyprawy.png
komnata_baronowny22.png
Wymagany poziom: 100
Maksymalny poziom: 140
Działające bonusy: Diabły
Limit dzienny: 25 wypraw


Przedmioty Wyprawy: 30326.png Jad Królowej Pająków
Przepustka: pajeczy_klucz.png Przepustka Komnaty Baronówny
Wyprawa przeznaczona z myślą o nowych graczach po wprowadzeniu aktualizacji 6.0. Zdobywany w jej trakcie unikalny przedmiot odgrywa kluczową rolę w odblokowaiu części zawartości na kontynencie Yohara.

komnata_baronowny2.png
rozdzielnik_sredni.png
wzgorze_wiatru.png
Wymagany poziom: 144
Maksymalny poziom: 144
Wymagany Tier: VI (PvP oraz PvM)
Działające bonusy: Diabły, Wiatr (bez odporności),
Yohara
Przedmioty Wyprawy: 78201.pngszamaragd_wiatru.png
Przepustka: klucz.png Przepustka Wzgórza Wiatru
wiatr_dung.png
rozdzielnik_sredni.png
czysciec_mroku.png
Wymagany poziom: 180
Maksymalny poziom: 180
Wymagany Tier: VIII (PvP oraz PvM)
Działające bonusy: Diabły, Mrok (bez odporności),
Yohara
Przedmioty Wyprawy: 7866601.png31126.png
Przepustka: klucz2.png Przepustka Czyśćca Mroku
mrok_dung.png
rozdzielnik_sredni.png
czysciec_gonia.png
Wymagany poziom: 185
Maksymalny poziom: 185
Wymagany Tier: X (PvP oraz PvM)
Działające bonusy: Diabły, Mrok, Ogień (bez odporności),
Yohara
Przedmioty Wyprawy: 78001.png31128.png
Przepustka: klucz3.png Przepustka Czyśćca Ognia
ogien_dung.png
rozdzielnik_sredni.png
katakumby_yohary.png

Wymagany poziom: 144 / 180 / 185
Działające bonusy: Diabły, Yohara
Przedmioty Wyprawy: 31043.png 31025.png 
Przepustka:  30179.png Przepustka Katakumb Yohary
Wymagana ilość postaci: 2
Maks. ilość postaci: 4

katakumby.png
rozdzielnik_sredni.png
wyprawa_wojny.png

Opis: Obecna eventowa wyprawa PvP zostanie usunięta i podmieniona na nową.

Wymagany poziom: 144 / 180 / 185
Wymagany Tier: X (PvP)

Przedmioty Wyprawy: 70032.png , 70004.png
Przepustka: 50043.png Przepustka Wyprawy Wojny
Wymagana ilość postaci: 2
Maks. ilość postaci: 2

wyprawa_woiny2.png

Obrażenia bazowe będą liczone na podstawie systemu DAMP, zatem wartości DMG będą ustalane ręcznie dla każdej umiejętności oraz hitów w zależności od typu broni. Bonusy PVP wzmocnią Wasze postacie o dodatkowe obrażenia oraz odporności na obrażenia bossów.
rozdzielniksmall.png

Działające bonusy ofensywne:

Silny przeciwko Ludziom
Silny przeciwko Klasom
Obrażenia Umiejętności
Obrażenia (bonus procentowy)
Niwelacja Odp. na Umiejętności
Niwelacja Odp. na Ludzi
Obrażenia w Postacie PVM

Działające bonusy ofensywne (tylko na określone Bossy):

Silny przeciwko Wojownikom
Silny przeciwko Ninja
Silny przeciwko Sura
Silny przeciwko Szamanom


przyklad2.png

Bonusy Ofensywne:
Podstawowe obrażenia umiejętności: 10.000
Silny Przeciwko Ludziom +70%
Silny Przeciwko Klasom +10%
Obrażenia w postacie PVM +20%

Suma bonusów: 70% + 10% + 20% = 100%
Ostateczne Obrażenia: 10.000 * (1 + 1.00) = 20.000

Każdy z bonusów ofensywnych działa na zasadzie mnożnika i zwiększa zadawane obrażenia, sumując się ze sobą.

rozdzielniksmall.png

Działające bonusy defensywne:

Odporność na Ludzi
Odporność na Klasy
Odporność na Obrażenia Um.
Odporność na Obrażenia Um. (PVP)
Odporność na Obrażenia
Obrona (bonus procentowy)


Bonusy defensywne będą działać na zasadzie niwelowania obrażeń zadawanych przez przeciwników (np. bossów).


przyklad2.png

HP postaci: 100,000
Obrażenia bossa: 20,000 DMG

Mam łącznie 100% bonusów defensywnych, zatem obrażenia bossa niwelują się z 20.000 do 10.000.
rozdzielnik.png
gobliny.png
Gobliny, te małe, złośliwe stworzenia, znane są ze swojej skłonności do gromadzenia wszelkiego rodzaju przedmiotów. Gobliny będą pojawiały się na mapach w losowych miejscach - od Gór Niebios wzwyż.

Ulepszacz: 50934.pngWorek Goblina

goblin.gif
rozdzielnik.png
zywiolaki.png

Żywiołaki, strażnicy tajemnic, skrywają w swoich głębinach artefakty o niezwykłej mocy. 
Żywiołaki będą pojawiały się na mapach w losowych miejscach - od Gór Niebios wzwyż.

Ulepszacz: 30199.png Kryształ Żywiołu

zywiolaki.gif
rozdzielnik.png
nowe_misje.png

Misje na nowych lokacjach będą działały nieco w inny sposób, niż dotychczas. Aby odblokować możliwość wykonywania nowych misji, strażnik zażąda od was pewnych przedmiotów, które odkryjecie w grze. Status zadań możecie śledzić u NPC Strażnik Yohary, który znajduje się na każdej z wysp. Za wykonanie każdej pojedynczej misji otrzymacie stały bonus.

yohara_npc2.gif

Przykładowa misja Bonus
 Pokonaj 25.000 potworów Yohary

Obrażenia Yohary (PVM) +1%

 Zniszcz 250 metinów Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1%
 Pokonaj 125 bossów Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1%
 Rozwiń um. pasywną Skupienie na maks. poziom Obrażenia Yohary (PVM) +1%
 Ukończ kolekcjonera Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1%
Wykonaj 250 dowolnych Wypraw Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1%
 Oddaj X przedmiotów Yohary Obrażenia Yohary (PVM) +1%


Misji do wykonania będzie około 30, po wykonaniu wszystkich zostanie dodany dodatkowy bonus
Obrażenia Yohary (PVM) +5%
rozdzielnik.png

kolekcjoner_yohary2.png

Po kliknięciu w panelu bocznym pojawi się opcja wyboru: Kolekcjoner lub Kolekcjoner Yohary.

Nowy Kolekcjoner będzie dostępny w tym samym miejscu co dotychczas.

Przedmioty Kolekcjonera Yohary wraz z nowymi spiralami i eliksirami wytworzymy u Strażnika Yohary.
kolekcjoner_yohary3.png

wiatr2.png

kolekc1.png31221.pngikonka4.png

rozdzielniksmall.png
mrok2.png
kolekc2.pngikon2.pngikonka2.png

rozdzielniksmall.png
ogien.png
kolekc3.pngikon3.png25043.png

rozdzielnik_sredni.png
bonusy22.png

Misja nr. 1 strzalka.png kolekc1.pngSilny przeciwko Potworom +5%
Misja nr. 2 strzalka.png kolekc2.pngSilny przeciwko Potworom +5%
Misja nr. 3 strzalka.png kolekc3.pngSilny przeciwko Potworom +5%
Misja nr. 4 strzalka.png 31221.pngSilny przeciwko Metinom +2%
Misja nr. 5 strzalka.png ikon2.pngSilny przeciwko Metinom +2%
Misja nr. 6strzalka.png ikon3.pngSilny przeciwko Metinom +2%
Misja nr. 7 strzalka.png ikonka4.pngObrażenia Yohary (PVM) +3%
Misja nr. 8 strzalka.png ikonka2.pngObrażenia Yohary (PVM) +3%
Misja nr. 9 strzalka.png 25043.pngObrażenia Yohary (PVM) +3%

rozdzielnik.png
umiejetnosc_pasywna.png

Nowa Umiejętność Pasywna: Skupienie (Yohara)
skupienie.png

Przedstawiamy nową umiejętność pasywną – Skupienie (Yohara), która będzie działać wyłącznie na lokacjach oraz wyprawach Yohary.

Jak działa Skupienie?

Początkowo Skupienie wynosi 50%, co oznacza, że gracz zadaje 50% obrażeń w nowe potwory Yohary. Dzięki ulepszeniom możliwe jest zwiększenie Skupienia aż do 100%, co pozwala na zadanie pełnych obrażeń, maksymalizując potencjał bojowy.

50% Skupienia: Zadajesz 50% obrażeń w nowe potwory Yohary.

100% Skupienia: Zadajesz 100% obrażeń w nowe potwory Yohary.

Jak zdobyć Skupienie?

Aby rozwijać tę umiejętność, gracze muszą zdobyć ksiega.png Księgę Skupienia (Yohara) , która będzie dostępna jako unikalny drop z potworów na wyspach Yohary.
rozdzielnik.png
charyzma.png

Charyzma zostaje zwiększona do 1.500.000 punktów.

Aby zdobywać punkty powyżej 1.000.000, wymagana będzie użycie
ksiazka.png Księga Charyzmy.

Księgi zdobywamy na tej samej zasadzie co Kamienie Charyzmy, jednak wymagane będzie posiadane 1.000.000 punktów charyzmy oraz użycie nowego przedmiotu:


krysztal.png Artefakt Charyzmy strzalka.png do zdobycia u Strażnika Yohary.
Oznacza to, że będzie możliwość zdobywania jednocześnie Kamieni oraz Ksiąg Charyzmy.

Zdobywane punkty charyzmy zostaną zwiększone pokonując potwory Yohary:

strzalka.png Metin (2 punkty)
strzalka.png Boss (6 punktów)
strzalka.png Władca (20 punktów)

Poziom Charyzmy Punkty Charyzmy Bonus
21 1.050.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5%
Obrażenia Yohary (PVP) +5%
Odporność Yohary (PVM) +5%
Odporność Yohary (PVP) +5%
22 1.100.000 Silny przeciwko Potworom +7%
Silny przeciwko Ludziom +7%
Silny przeciwko Bossom +3%
23 1.150.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5%
Obrażenia Yohary (PVP) +5%
Odporność Yohary (PVM) +5%
Odporność Yohary (PVP) +5%
24 1.200.000 Silny przeciwko Potworom +7%
Silny przeciwko Ludziom +7%
Silny przeciwko Metinom +3%
25 1.250.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5%
Obrażenia Yohary (PVP) +5%
Odporność Yohary (PVM) +5%
Odporność Yohary (PVP) +5%
26 1.300.000 Silny przeciwko Potworom +7%
Silny przeciwko Ludziom +7%
Silny przeciwko Legendom +3%
27 1.350.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5%
Obrażenia Yohary (PVP) +5%
Odporność Yohary (PVM) +5%
Odporność Yohary (PVP) +5%
28 1.400.000 Silny przeciwko Potworom +7%
Silny przeciwko Ludziom +7%
Obrażenia na Wyprawach +2%
Odporność na cios Krytyczny +5%
29 1.450.000 Obrażenia Yohary (PVM) +5%
Obrażenia Yohary (PVP) +5%
Odporność Yohary (PVM) +5%
Odporność Yohary (PVP) +5%
30 1.500.000 Silny przeciwko Potworom +7%
Silny przeciwko Ludziom +7%
Obrażenia +3%
Obrona +3%
Silny przeciwko Władcom +3%

Wszystkie bonusy po osiągnięciu maksymalnego poziomu:

Silny przeciwko Potworom +70%
Silny przeciwko Ludziom +70%
Obrażenia +10%
Silny na Mrok i Wiatr +10%

Odporność na Mrok i Wiatr +10%
Silny przeciwko Legendom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia na Wyprawach +5%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +5%
Odporność na cios Krytyczny +20%
Silny przeciwko Klasom +3%
Niwelacja Odporności na Ludzi +5%
Odporność na Klasy +5%

Obrażenia Yohary (PVM) +25%
Obrażenia Yohary (PVP) +25%
Odporność Yohary (PVM) +25%

Odporność Yohary (PVP) +25%
rozdzielnik.png

trofea.png

U Strażnika Yohary, możemy wytworzyć legendarne Trofea. Te pradawne artefakty, przesycone energią starożytnych magów, kryją w sobie sekrety sprzed tysiącleci.

burzowe_trofea.png

W celu założenia trofeum należy odblokować slot za pomocą 72320.png  Klucza Trofeum.

9.png Trofeum Tarczy Feniksa strzalka.png  Silny na Żywioły +10%, Odporność na Żywioły +5%, Wartość Ataku/Wartość Mag. Ataku +100
7.png Trofeum Burzy strzalka.png  Średnie Obrażenia +10%, Obrażenia Umiejętności +15%, Obrona +1%
6.png Trofeum Cienia strzalka.png  Silny na Metiny +15%, Odporność na Klasy +5%
5.png Trofeum Płomieni strzalka.png  Silny na Bossy +15%, Silny na Klasy +10%
4.png Trofeum Światłości strzalka.png   Silny przeciwko Potworom +50%, Obrażenia +2%, Obrona +2%
3.png Trofeum Magmy strzalka.png Obrażenia Yohary (PVM) +30%, Odporność na Yohare +10%, Silny przeciwko Ludziom +20%
 8.png Trofeum Wiecznego Kamienia strzalka.png  Silny na Ziemię +30%, Silny na Bossy +5%, Obrażenia +1%
1.png Trofeum Gwiezdnej Energii strzalka.png   Silny na Wiatr +30%, Silny przeciwko Metinom +5%, Obrona +1%
2.png Trofeum Chaosu strzalka.png  Silny na Mrok +30%, Silny na Bossy +5%, Obrona +1%
10.png Trofeum Ognia Feniksa strzalka.png  Silny na Ogień +30%, Silny przeciwko Metinom +5%, Obrażenia +1%

Do wytwarzania Trofeów, wymagane będzie ukończenie misji, dostępnych u Strażnika Yohary.
Po otrzymaniu planu, pojawi się możliwość wytworzenia trofeum.
Mając w ekwipunku plan, nie możemy odebrać kolejnej misji.

 

🔥Plan Ognia Feniksa
Wykonaj 1000 wypraw żywiołu Ognia (Kres, Twierdza, Katakumby)

🪨 Plan Wiecznego Kamienia
Wykonaj 1000 wypraw żywiołu Ziemi (Tryton, Razador, Jotun, Hydra, Meley)

Plan Gwiezdnej Energii
Wykonaj 1000 wypraw żywiołu Wiatru (T-Rex, Twierdza, Duratus)

☠️ Plan Chaosu
Wykonaj 1000 wypraw żywiołu Mroku (Darkon, Twierdza, Katakumby)

🌋 Plan Magmy
Wykonaj 1000 wypraw Yohary

🌩 Plan Burzy
 Ukończ 150x Schronienie Wobby

🖤 Plan Cienia
Pokonaj 2000 metinów na mapach

🔥 Plan Płomieni
Pokonaj 1000 bossów na mapach

🌟 Plan Światłości
Pokonaj 150 000 potworów, 75 goblinów, 75 żywiołaków

🛡 Plan Tarczy Feniksa
Ukończ 1000x Wzgórza WuKonga


rozdzielnik_sredni.png
dodatkowy_bonus.png
Przy założonych 3 trofeach otrzymamy dodatkowy bonus:
Ilość szkat. z wypraw +10%

Przy założonych 5 trofeach otrzymamy dodatkowy bonus:
Ilość szkat. z wypraw +20%


Przy założonych 7 trofeach otrzymamy dodatkowy bonus:
Ilość szkat. z wypraw +30%


Przy założonych 10 trofeach otrzymamy dodatkowy bonus:

Ilość szkat. z wypraw +50%
Silny przeciwko Ludziom +50%

Obrażenia Yohary (PVM) +50%
Niwelacja odporności na klasy +5%
Obrona +5%

rozdzielnik.png
obroze_zwierzaka.png

Obroże Zwierzaka to nowy system, w którym pojawi się siedem unikalnych przedmiotów, możliwych do umieszczenia w specjalnych slotach. Jedynym warunkiem korzystania z tego systemu jest osiągnięcie przez zwierzaka 100 poziomu.
obroze_uio.png
rozdzielnik_sredni.png
bonusy.png

Obroż Bonus na stopniu +9
1.png Obroża Potworów

Silny przeciwko Potworom +15%

2.png Obroża Władców Silny przeciwko Władcom +5%
3.png Obroża Metinów Silny przeciwko Metinom +5%
4.png Obroża Bossów Silny przeciwko Bossom +5%
5.png Obroża Wzmocnienia Wzmocnienie Bonusów +10%
6.png Obroża Wypraw Obrażenia na Wyprawach +2%
7.png Obroża Diabłów Silny przeciwko Diabłom +5%
 

(St, 1) Obroża+9 przerabiamy na (St. 2) Obroża+0 
 

Obroża Żywiołów Bonus na stopniu +9
1.png Obroża Potworów

Silny przeciwko Potworom +20%
Silny na Żywioły +5%

2.png Obroża Władców Silny przeciwko Władcom +7%
Silny na Żywioły +5%
3.png Obroża Metinów Silny przeciwko Metinom +7%
Silny na Żywioły +5%
4.png Obroża Bossów Silny przeciwko Bossom +7%
Silny na Żywioły +5%
5.png Obroża Wzmocnienia Wzmocnienie Bonusów +15%
6.png Obroża Wypraw Obrażenia na Wyprawach +3%
Silny na Żywioły +5%
7.png Obroża Diabłów Silny przeciwko Diabłom +7%
Silny na Żywioły +5%


(St, 2) Obroża+9 przerabiamy na (St. 3) Obroża+0 
 

Obroża st. 3 Bonus na stopniu +9
1.png Obroża Potworów

Silny przeciwko Potworom +30%
Silny na Żywioły +5%

Obrażenia Yohary (PVM) +5%

2.png Obroża Władców Silny przeciwko Władcom +10%
Silny na Żywioły +5%

Obrażenia Yohary (PVM) +5%
3.png Obroża Metinów Silny przeciwko Metinom +10%
Silny na Żywioły +5%

Obrażenia Yohary (PVM) +5%
4.png Obroża Bossów Silny przeciwko Bossom +10%
Silny na Żywioły +5%

Obrażenia Yohary (PVM) +5%
5.png Obroża Wzmocnienia Wzmocnienie Bonusów +25%
6.png Obroża Wypraw Obrażenia na Wyprawach +5%
Silny na Żywioły +5%

Obrażenia Yohary (PVM) +5%
7.png Obroża Diabłów Silny przeciwko Diabłom +10%
Silny na Żywioły +5%

Obrażenia Yohary (PVM) +5%

rozdzielnik.png
artefakty.png

System Artefaktów zostanie rozwinięty do Stopnia 3.
artefakty2.png

rozdzielnik_sredni.png
bonusy.png
Obroża Bonus na stopniu 3
artefakt1.png Naszyjnik Mistrzów (St. III)

Silny Przeciwko Metinom +12%

artefakt2.png Artefakt Mistrzów (St. III) Silny Przeciwko Bossom +12%
artefakt3.png Pierścień Mistrzów (St. III) Obrażenia na Wyprawach +7%
artefakt4.png Hełm Mistrzów (St. III) Silny przeciwko Potworom +40%
Średnie Obrażenia +7%
Odporność na Obrażenia +5%
Niwelacja Odp. na Um. +5%
artefakt5.png Skrzydła Mistrzów (St. III) Silny przeciwko Ludziom +40%
Odporność na Ludzi +10%
Odporność na Obrażenia +5%
Obrażenia w Postacie PvM +20%
artefakt6.png Serce Smoka (St. III) Silny Przeciwko Ludziom 18%
artefakt7.png Amulet Trytonów (St. III) Odporność na Ludzi 4%
artefakt8.png Wężowy Symbol (St. III) Silny Przeciwko Potworom +20%
artefakt9.png Strona Księgi Piekła (St. III) Obrażenia +4%
artefakt10.png Podkowa Szczęścia (St. III) Silny Przeciwko Metinom +7%
Silny Przeciwko Bossom +7%
artefakt11.png Artefakt En-Tai (St. III) Silny Przeciwko Diabłom +12%
artefakt12.png Mroczny Pentagram (St. III) Silny na Mrok +12%
Niwelacja Odp. na Um. +3%
art.png Relikt Wiatru (St. III) Silny na Wiatr +12%
Niwelacja Odp. na Um. +3%
37013.png Symbol Ognia (St. III) Silny na Ogień +12%
Odp. na Destrukcję. +3%
 
rozdzielnik.png
punkty_mistrzostwa.png
pkt_mistrzostwa.png
rozdzielnik_sredni.png
odblokowanie.png

Wymagania:
Gracz musi oddać przedmioty w celu odblokowania systemu. Rozwijanie kolejnych stopni również wymaga oddania konkretnych przedmiotów.

Stopień 1: Podstawowy poziom po odblokowaniu systemu. Gracz zdobywa:

1x
31084.png Butelka Mistrzostwa z Metinów (mapy)
1x
310842.png Butelka Mistrzostwa z Bossów (mapy)
1x
310834.png Butelka Mistrzostwa z Wypraw

Stopień 2: Ulepszony poziom. Gracz zdobywa:

2x
31084.png Butelka Mistrzostwa z Metinów (mapy)
2x
310842.png Butelka Mistrzostwa z Bossów (mapy)
2x
310834.png Butelka Mistrzostwa z Wypraw

Stopień 3: Mistrzowski poziom. Gracz zdobywa:

3x
31084.png Butelka Mistrzostwa z Metinów (mapy)
3x
310842.png Butelka Mistrzostwa z Bossów (mapy)
3x
310834.png Butelka Mistrzostwa z Wypraw

31084.pngstrzalka.png dodaje 1 punkt Mistrzostwa
310842.pngstrzalka.png dodaje 2 punkty Mistrzostwa
310834.pngstrzalka.png dodaje 3 punkty Mistrzostwa
rozdzielnik_sredni.png
butelki_mistrzostwa.png

31084.png310842.png310834.png Butelki Mistrzostwa to kluczowy element systemu. Aby móc zdobywać Butelki podczas gry, gracz musi aktywować ich drop w specjalnym oknie systemu.

Aktywacja dropu Butelek: Kosztuje określoną liczbę cheque_icon.png Wony oraz po_icon.png PO, na okres jednej godziny, nie ma dziennego limitu aktywacji.

31084.png310842.png310834.png Butelki Mistrzostwa - użycie butelki dodaje do systemu punkty mistrzostwa.
Po użyciu określonej ilości butelek następuje awans poziomu, a następnie możemy dodać jeden punkt
w 1 z 8 umiejętności. Maksymalny poziom Mistrzostwa to 80, a każdą umiejętność możemy rozwinąć do 10 punktów.


rozdzielnik_sredni.png
stopnie.png

Nazwa Umiejętności Bonus um. na 10 pkt.
um1.png  Szał

Wartość Ataku (PVM) +100

um2.png  Echo Obrona +5%
um3.png Harmonia Obrażenia +5%
um4.png Czujność Obrażenia w Postacie PVM +10%
Zwiększony drop Yang +20%
um5.png Celność Obrażenia Umiejętności +10%
Średnie Obrażenia +5%
um6.png Życie Maks. PŻ +15000
um7.png  Mistrzostwo Obrażenia Yohary (PVM) +15%
um8.png Przewaga Odporność Yohary (PVM) +15%
rozdzielnik.png
system_konny.png

Na wstępie zaznaczamy, że system konny nie sprawi, iż standardowe wyprawy będą przebiegać szybciej na wierzchowcu.

Nowy system konny wprowadza rozwój wierzchowców, wzorowany na systemie peta domowego:
Rozwój wierzchowca odbywa się dzięki karmieniu, co dodaje mu doświadczenia. Przedmiot do Karmienia to
50054.png Siano.
Co każde 10 poziomów odblokowuje się nowy slot na umiejętność, a wierzchowiec zyskuje bonus Obrażenia na Wąwozie Konnym +5%. Maksymalny poziom wynosi 100.

Bonusy z obecnej umiejętności Jeździectwa zostaną usunięte, wraz z wszystkimi Medalami Konnymi na serwerze.


Dwa sloty na ekwipunek konny: Możliwość włożenia obroza2.png Podkowa Konna oraz siodlo_konne3.png Siodło Konne
system_wierzchowca.png
rozdzielnik_sredni.png
bonusy.png

Nazwa umiejętności 1/5 2/5 3/5 4/5 5/5
Galop
1.png
Wartość Ataku (PVM) +20

Wartość Ataku (PVM) +30

Wartość Ataku (PVM) +40

Wartość Ataku (PVM) +60

Wartość Ataku (PVM) +100

Szarpnięcie
2.png
Silny na wszystkie Żywioły +1%

Silny na wszystkie Żywioły +2%

Silny na wszystkie Żywioły +3%

Silny na wszystkie Żywioły +4%

Silny na wszystkie Żywioły +5%


Tratuj
3.png
 
Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Potworom +2% Silny przeciwko Potworom +4% Silny przeciwko Potworom +6% Silny przeciwko Potworom +10%

Pęd
4.png
 
Silny przeciwko Zwierzętom +1% Silny przeciwko Zwierzętom +2% Silny przeciwko Zwierzętom +4% Silny przeciwko Zwierzętom +6% Silny przeciwko Zwierzętom +10%

Ucieczka
5.png
 
Maks. PŻ +2000 Maks. PŻ +3000 Maks. PŻ +4000 Maks. PŻ +6000 Maks. PŻ +10000

Natarcie
6.png
 
Silny przeciwko Bossom +1% Silny przeciwko Bossom +2% Silny przeciwko Bossom +4% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Bossom +10%

Skok
4.png
 
Silny przeciwko Legendom +1% Silny przeciwko Legendom +2% Silny przeciwko Legendom +4% Silny przeciwko Legendom +6% Silny przeciwko Legendom +10%

Tarczowanie
7.png
 
Silny przeciwko Metinom +1% Silny przeciwko Metinom +2% Silny przeciwko Metinom +4% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Metinom +10%

Przebicie
9.png
 
Silny przeciwko Władcom +1% Silny przeciwko Władcom +2% Silny przeciwko Władcom +4% Silny przeciwko Władcom +6% Silny przeciwko Władcom +10%

Okiełznanie
10.png
 
Obrażenia na Wyprawach +1% Obrażenia na Wyprawach +2% Obrażenia na Wyprawach +3% Obrażenia na Wyprawach +4% Obrażenia na Wyprawach
+5%


rozdzielnik_sredni.png

wawoz_konny.png
Potwory na wyprawie są podatne tylko i wyłącznie na ataki z wierzchowca.

Wymagany poziom:  140 - 175 | 180 - 185
Maksymalny poziom: 185
Działające bonusy: Zwierzęta, Ziemia

Przedmioty Wyprawy: 71110.png
Przepustka: klucz_horse.png Przepustka Wąwozu Konnego
Limit Dzienny: 10 wypraw
horse_dung.png
rozdzielnik_sredni.png
event_konny.png

Na całym świecie Glevii pojawiła się tajemnicza klątwa, która ożywiła posągi dawnych wojowników. Te kamienne jeźdźce materializują się w losowych miejscach na mapach, stanowiąc wyzwanie dla śmiałków na wierzchowcach!

W losowych miejscach na mapach będą pojawiać się Posągi Jeźdźców, które można atakować wyłącznie będąc na wierzchowcu.

kon2.gif

Po zniszczeniu posągu zdobędziecie 55070.png Skarb Posągu z cennymi nagrodami.

Z odrobiną szczęścia, po rozbiciu posągu może wyłonić się Kamienny Jeździec – potężniejszy przeciwnik strzegący jeszcze cenniejszych nagród. Tak jak posągi, można go pokonać wyłącznie atakując z wierzchowca.

rozdzielnik.png

world_bossy.png

Codziennie o godzinie 20:00 na mapach Burzowej Przeprawy pojawią się World Bossy!
Zostaną one wprowadzone ok. tydzień po wprowadzeniu aktualizacji.
Na WorldBossy będzie działał bonus Silny przeciwko Legendom.

Każdy WorldBoss będzie posiadał ranking, a gracze będą codziennie zdobywać punkty w zależności od zadanych obrażeń. Im więcej obrażeń zadasz WorldBossowi, tym więcej żetonów otrzymasz.

Ranking zadanych obrażeń będzie odświeżał się dynamicznie.

Każde zadane 100000 DMG strzalka.png 1 Żeton
TOP1 zadany DMG strzalka.png 300 żetonów
TOP2 zadany DMG strzalka.png 200 żetonów
TOP3 zadany DMG strzalka.png 100 żetonów

Zdobyte żetony można wymienić na cenne nagrody u Strażnika Glevii.

rozdzielnik_sredni.png
kamienny_goryl.png
legenda1.png
rozdzielnik_sredni.png
lasowy_golem.png
legenda2.png
rozdzielnik_sredni.png
strach.png
legenda3.png
rozdzielnik_sredni.png
smok_zgliszczy.png
legenda4.png
rozdzielnik.png
esencje_zywiolow.png
Pojawi się nowa ic.png Esencja Yohary.
Dodatkowo przebudowaliśmy okno Esencji Żywiołów.

 
# Esencja +0 Esencja +50
ic.png
Esencja Yohary
Obrażenia Yohary (PVM) +1%

Obrażenia Yohary (PVM) +50%


esencje_zywiolow2.png
rozdzielnik.png
zwierzak_domowy.png

Pojawią się nowe 4 umiejętności do rozwoju w Systemie Zwierzaka Domowego.
W ramach tego również będziemy mogli rozwinąć poziom zwierzaka z 60 do 100.


domowy_pet.png

Zwierzak Domowy na poziomie 100 odblokuje sloty na 4 nowe umiejętności oraz doda bonusy:

Silny przeciwko Potworom +15%
Silny przeciwko Ludziom +15%


30130-73e34a102d866e5a6288dda4783f6d96.p  Księgi do rozwoju nowych umiejętności wytworzycie u Trenerki Zwierzaków.

 
Nazwa umiejętności 1/5 2/5 3/5 4/5 5/5
Yoharomoc
0-1.png
Obrażenia Yohary (PVM) +1%

Obrażenia Yohary (PVM) +2%

Obrażenia Yohary (PVM) +4%

Obrażenia Yohary (PVM) +6%

Obrażenia Yohary (PVM) +10%

Yoharoobrona
1-1.png
Odporność Yohary (PVM) +1%

Odporność Yohary (PVM) +1%

Odporność Yohary (PVM) +2%

Odporność Yohary (PVM) +3%

Odporność Yohary (PVM) +5%


Goblinobójca
2-1.png
 
Silny przeciwko Goblinom 
+20%
Silny przeciwko Goblinom 
+40%
Silny przeciwko Goblinom 
+60%
Silny przeciwko Goblinom 
+100%
Silny przeciwko Goblinom 
+200%

Żywiołożerca
3-1.png
 
Silny przeciwko Żywiołakom 
+20%
Silny przeciwko Żywiołakom 
+40%
Silny przeciwko Żywiołakom 
+60%
Silny przeciwko Żywiołakom 
+100%
Silny przeciwko Żywiołakom 
+200%
rozdzielnik.png
wzmocnienie_broni.png
Pojawi się możliwość wytworzenia 88000.pngWzmocnienia Broni,
przedmiot umożliwi dodanie bonusów 1-3 do wszystkich broni PVM na serwerze.


Obrażenia +3%
Silny przeciwko Diabłom +5%
Wartość Ataku +50
Silny przeciwko Legendom +5%
Silny przeciwko Potworom +3%
Szansa na przeszywające Uderzenie +5%
Szansa na Cios Krytyczny +5%
Szansa na Omdlenie +5%
Szansa na Spowolnienie +5%
Obrażenia Umiejętności +5%
Szansa na Otrucie +3%


  
30184.png  Popiół Magmystrzalka.png  możliwość zmiany bonusów
rozdzielnik.png
rekawica_yohary.png

Pojawi się możliwość przerobienia 92304.png Rękawica PVM (St. V) na rekawica_yohary2.png Rękawicę Yohary
Możliwość wytworzenia będzie dostępna u Strażnika Yohary.
npc_ramka.gif
rozdzielnik_sredni.png
bonusy2.png
Po przerobieniu zostanie dodany bonus - rekawica_yohary2.png strzalka.png  Obrażenia Yohary (PVM) +25%
rozdzielnik_sredni.png
kamienie_Dusz.png
28047.png Kamień Duszy Yohary (Ofens.) strzalka.png Obrażenia Yohary (PVM) +2/4/6/8/15%
28046.png Kamień Duszy Yohary (Def.) strzalka.png Odporność Yohary (PVM) +1/2/3/4/5%

Kamienie będą posiadały 5 stopni, tak jak w przypadku np. Kamieni Duszy Przebicia

kamien_rekawicy.png Odł. Kam. Yohary (Rękawica) strzalka.png  Przedmiot umożliwiający odblokowanie slotu na Kamień Dusz.
rozdzielnik.png
talizmany_yohary.png

Pojawi się możliwość wytworzenia nowych Talizmanów pod mapy Yohary.


talizman2-59004451ebcc215e483703c0a591f1 Talizman Wiatru+9strzalka.png talizman_wiatru.png Talizman Yohary (W)
36250-8319111ae37d4627c3ec7eacd44f283b.p Talizman Mroku+9
strzalka.png talizman_mroku.png Talizman Yohary (M)
36270-997026a7fc95ff7b26866cb1f34f648f.p Talizman Ognia+9
strzalka.png talizman_ognia.png Talizman Yohary (O)
 
Rodzaj Talizmanu +0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9
talizman_wiatru.png Talizman Yohary (W) Obr. Yohary (PVM) +1%

 2%

 3%

 4%

6%

8%

11%

16%

22%

30%

talizman_mroku.png Talizman Yohary (M) Obr. Yohary (PVM) +1%

2%

 3%

 4%

6%

8%

11%

16%

22%

30%

talizman_ognia.png Talizman Yohary (O) Obr. Yohary (PVM) +1% 2% 3%  4% 6% 8% 11% 16% 22% 30%

Nowe Talizmany wytworzymy u Strażnika Yohary.
npc_ramka.gif
rozdzielnik.png
runa_zwierzakow.png

Wprowadzamy dwie nowe, Runy do Systemu Zwierzaka.
runy_zwierzaka.png

Runa Zwierzaka Bonusy na Wzmocnienie 10/10
runa1.png Runa Yohary

Obrażenia Yohary (PVM) +10%

runa3.png Runa Zwierząt Silny przeciwko Zwierzętom +25%

rozdzielnik.png
system_run.png
System Run zostanie rozwinięty o dwie nowe runy.
runy_gui.png
rozdzielnik_sredni.png
nowe_runy.png
 
Runa  Bonusy na +15
teczowa.png Runa Wzmocnienia

Wzmocnienie Bonusów Run +20%

ziemi.png Runa Żywiołów

Silny na wszystkie Żywioły +15%


rozdzielnik_sredni.png
runa_ognia.png

Wprowadzamy możliwość rozwoju 37100-747587b60b4e3503dbcf706b73181d8e.p Ognistej Runy do poziomu +30.
Bonusy na maksymalnym poziomie:


Silny na Ogień +30%
Odporność na Ogień +5%

rozdzielnik.png
szata_aury.png

Absorpcja Szaty Aury zostanie zwiększona do 40%
Podbijanie - Szata o absorpcji 30% z kolejną szatą 30% = 31%


Na szatę z absorpcją 40% możemy użyć zwoj_szaty.png Zwój Szaty Aury, który zwiększy absorpcję do 50%.
glevia2_szata_aury.gif
rozdzielnik.png
nowe_eventy.png

strzalka.png  Furia Mocy - Dodaje graczom bonusy:

Silny przeciwko Potworom +10%
Silny przeciwko Władcom +10%
Silny przeciwko Metinom +10%
Silny przeciwko Bossom +10%


strzalka.png Event Konny - respiące się posągi jeźdźców na mapach
strzalka.png Event  - Drop szkatułek z potworów na wyprawach
rozdzielnik.pngpozostale_zmiany.png

strzalka.png Zwiększono HP wszystkich potworów, metinów itd.
strzalka.png Na mapach od Gór Niebios wzwyż zostaną dodane losowe bossy (lepszy drop, więcej hp)
strzalka.png Zmiana w Tier IX - poza Jaskinią Kresu, będzie zaliczana Twierdza Ognia

Oraz zmiany i usprawnienia które zostały już wprowadzone - dnia 06.02.2025:

- Wyeliminowano stary irytujący błąd w plikach gry, który powodował (losowo) błędne pakiety - UNKNOWN PACKET HEADER,
- Dodatkowa optymalizacja klienta na nowe standardy, co znaczy, że możemy robić nielimitowaną ilość teleportacji na mapy, np. M1 bez utraty FPS oraz bez potrzeby przepalania Klienta gry.

- Dodano kategorie Skiny na Marmury w oknie wyszukiwarki Sklepów Offline,
- Okno Śledzenia Instancji nie pojawi się w Miastach i na Bałtyku przy włączonej opcji nieukrywania po TP,
- Dodano podświetlanie w Śledzeniu Instancji, na których koordynatach/pozycji się aktualnie znajdujemy,
- Dodano funkcję, która umożliwi wybór ilości kupna w sklepach u NPC,
- Dodano funkcję, która umożliwia wpisanie ilości podczas wytwarzania marmurów,
- Zwiększono ilość szybkiego klikania z 100x do 500x,
- Zwiększono prędkość szybkiego klikania,
- Poprawiono efekt mignięcia podczas cdr skilla,
- Poprawiono wizualnie płynność nicku gracza podczas jazdy na wierzchowcu,
- Poprawiono animację Archera podczas użycia skilla Powtarzalny Strzał,
- Wyłączono czas przetopów w drugim EQ gdy jest nieaktywne,
- Przepisano czas do teleportacji, np. po handlu (Komunikat odczekaj 10s), zakupie u NPC itd. Od teraz będzie stosowna informacja dlaczego nie możemy się teleportować.
Limit czasu zostal zmieniony z 10s do 1s w przypadku otwartych okienek, w przypadku magazynów do 5s,
-Zmieniono czas do tp po użyciu UM na graczu z 5s do 1s,
- Dodano możliwość wymiany walut, gdy mamy otwarte różne okna (np. alchemia, crafting),
- Zoptymalizowano renderowanie efektów gry,
- Dodano wygładzanie krawędzi,
- Zaktualizowano bufor graficzny, który powodował artefakty graficzne,
- Zablokowano możliwość odpychania graczy na mapach, na których nie można zadawać im obrażeń,
- Zablokowano możliwość rzucania rozproszenia na mapach, na których nie można zadawać obrażeń,
- Przyspieszono Koło Losu,

rozdzielnik.png

glevia2_slowa_koncowe.png

Cieszymy się, że udało się Wam dotrzeć do końca prezentacji.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w prezentacji. Nieustannie pracujemy nad jej udoskonaleniem, aby dostarczyć Wam jak najlepszy content.

Jeśli macie propozycje lub sugestie zmian, zapraszamy do komentowania!

rozdzielniksmall.png
 

homepage_glevia2_strona_glowna_home_webp      discord_dc_glevia2_komunikator_oficjalny      social_media_facebook_glevia2_fanpage_li

rozdzielnik.png

  • Uwielbiam 8
  • STONKS 1
  • kekw 1
Link to comment
Share on other sites

kozak :EZY:

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie to odechciało mi się grać po przeczytaniu tej aktualizacji, jakbym widział Valium jakieś 2 lata wstecz, domniemam że administracja bardzo się na nich inspirowała. Jak do tej pory aktualizacje były z "niewielkimi" zmianami urozmaicającymi rozgrywkę w których i tak trzeba było czasu i nie tylko czasu poświęcić na rozgrywkę, a teraz to już jak jawne złapanie za kieszeń gracza. A ten natłok systemów jakie chcecie wprowadzić to proponowałbym dla dobra serwera wprowadzać stopniowo dzieląc na co najmniej 3 osobne aktualizacje w odstępach kilku miesięcznych, a i tak ludzie będą mieli co robić. Na prawdę aż tak bardzo to gracze nie potrzebują nowego kontentu od Was a na pewno nie tak obszernych zmian. Pomijam fakt, że niektóre pomysły w aktualizacji jak nowe sety eq wiatru mroku i ognia to jakiś poroniony pomysł, które są zbędne aktualnie. Nowe wyprawy to samo wydają mi się na ten moment niepotrzebne, jest co robić i nie można aktualnie narzekać na brak ilości dungów itp.  Dalej Yohara cały ten pomysł z nowymi (mapami yohary, systemami, esencją yohary, rękawicą, talizmanem) to już samo za siebie mówi, że nie macie pomysłów autorskich tylko "inspirujecie się" na innych serwerach. Tak jak Burzowe Mapy, wyprawy itd. było czymś do zaakceptowania tak Yohara dla mnie już nie jest i wydaje mi się, że dla wielu graczy również. Wprowadzenie Burzowych Trofeów uważam za akceptowalne bo było to że tak powiem testowane na Akademii i jest to dobry dodatek ale tylko dodatek. Kolejne Obroże zwierzaka również są do zaakceptowania ale żeby zaraz wprowadzać 3 stopnie ulepszenia to odebranie sobie możliwości rozwoju w kolejnych aktualizacjach, no chyba że będziemy jechać do st. 9. Artefakty do st. 3 nie neguje nie akceptuje. Punkty Mistrzostwa no to już XD, powielanie innych systemów które już są typu Zwierzak czy Zwierzak domowy tylko pod inną nazwą. System konny nie neguje ani nie promuje. World Bossy myślę że dobre urozmaicenie rozgrywki. Dodatkowe Runy w systemie Run oraz Runy Zwierzaka dodatkowe jest to w porządku jeżeli chodzi o stan serwera na ten moment. Szata Aury aż o 20+ w górę no grubo, ale też jeszcze do zaakceptowania. Uważam że zdecydowanie jest to za duża i za obszerna lista zmian jakie na raz chcecie wprowadzić, ja wiem że dla Was to może wygodniejsze bo raz przygotujecie wgracie pliki i z bańki na kilka miesięcy a hajs będzie się zgadzał bo przecież i tak Topka włoży hajs odpowiedni żeby dalej być Top. Zaczeliście robić "masówkę" a to bardzo odbiega od tego co proponowaliście na początku serwera. Słuchajcie graczy, ale nie ulegajcie też ich zachciankom co do tego że musi być aktualizacja bo Topka nie ma co robić. Ich jest kilka % na serwerze i pewnie serwer ma właśnie z nich największy zysk więc tak ślepo zawsze idziecie w ich stronę, no nie tylko Wasz serwer tak robi nie martwcie się. Przemyślcie na prawdę poważnie czy na pewno chcecie robić tak ogromną aktualizację na raz czy może jednak warto podzielić to na 2 lub 3 etapy - wilk syty i owca cała. 

  • Sztosik 1
  • kekw 2
  • retarded 1
  • +1 2
  • -1 1
Link to comment
Share on other sites

Ciągle to samo niestety, dochodzą nowe systemy to zwiększamy hp bossów władców itd bo musisz zrobić eq i misje żeby dungi robić w takim czasie jak przed aktualizacją XD

Link to comment
Share on other sites
Godzinę temu, parmak napisał:

Ciągle to samo niestety, dochodzą nowe systemy to zwiększamy hp bossów władców itd bo musisz zrobić eq i misje żeby dungi robić w takim czasie jak przed aktualizacją XD

 

2 godziny temu, AntekGwalciciel napisał:

zajebity poysl dodac obrazen by znow zwiekszac hp xDDD co dalej bedzie staniem w miejscu w tej kwestii lub cofaniem sie 

Tak to już wygląda, metin opiera się na bonusach i trzeba z czasem zwiększać HP, bardzo długo już nie było boosta - wszystko będzie miało więcej HP, ale zarobek i tak będzie większy niż przed update.

Link to comment
Share on other sites

Siema, kiedy urozmaicenie do M2 Shinsoo? Nudy w tym kole.

  • kekw 1
Link to comment
Share on other sites
14 godzin temu, Niemczi napisał:

 

Tak to już wygląda, metin opiera się na bonusach i trzeba z czasem zwiększać HP, bardzo długo już nie było boosta - wszystko będzie miało więcej HP, ale zarobek i tak będzie większy niż przed update.

przeciez inne serwery nie zwiekszaja hp ciagle po dodaniu  nowosci to głupota. zrobisz wszytko co nowe i tak bedziesz bił tyle samo to jaki sens robic aktualizacje 

  • kekw 1
Link to comment
Share on other sites
17 minut temu, KSIAZULOO napisał:

przeciez inne serwery nie zwiekszaja hp ciagle po dodaniu  nowosci to głupota. zrobisz wszytko co nowe i tak bedziesz bił tyle samo to jaki sens robic aktualizacje 

zwiekszaja xd nw co ty piszesz typie

Link to comment
Share on other sites

a może jeszcze jakaś yoharka pod 175lvl na blyski/ziemie? bo tak w sumie to melejkarze dostają tylko world bossa w tej aktualizacji

Link to comment
Share on other sites
W dniu 7.02.2025 o 19:26, BinArnY napisał:

A ten natłok systemów jakie chcecie wprowadzić to proponowałbym dla dobra serwera wprowadzać stopniowo dzieląc na co najmniej 3 osobne aktualizacje w odstępach kilku miesięcznych, a i tak ludzie będą mieli co robić. Na prawdę aż tak bardzo to gracze nie potrzebują nowego kontentu od Was a na pewno nie tak obszernych zmian. 

Od ponad dwóch lat ludzie im tak piszą i nic to nie zmienia, więc zapewne teraz też nie posłuchają. Serwer pod graczy "solo", którzy grają w stadach.

Link to comment
Share on other sites
3 godziny temu, cwe1 napisał:

a może jeszcze jakaś yoharka pod 175lvl na blyski/ziemie? bo tak w sumie to melejkarze dostają tylko world bossa w tej aktualizacji

175 to ma aktu na Planecie Mroku pozdro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...