Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Aktualizacja 4.0 Ogień - 185 lvl, Nowe Sety, Nowe Mapy, Systemy


Recommended Posts

aktu_ognia_grafika_glowna_prezntacji.png
Aktualizacja zwiększająca poziom na serwerze do 185.

Już niedługo świat Glevia2.pl stanie w obliczu niezwykłych przemian. Oto nadchodzi Aktualizacja Żywiołu Ognia – epicki etap w historii gry, który przyniesie ze sobą zupełnie nowe wyzwania, przygody i możliwości dla odważnych wojowników, którzy śmielej niż kiedykolwiek stawiają czoła wyzwaniom.

Nowa Lokacja:
Z tą aktualizacją przygotuj się na podbój Nowego Królestwa Ognia! Nowa lokacja, płonący ląd wulkanicznych terenów i mistycznych opowieści, czeka na odważnych podróżników. Odkryj ukryte tajemnice miast, zdobądź wiedzę od starożytnych mędrców i staw czoła potężnym istotom, które tylko czekają na to, by przetestować twoją odwagę.

Nowa Wyprawa:
Wojowników Glevia2.pl czeka nowa, niezwykle wymagająca wyprawa. Udaj się na ekscytującą podróż do Schronienia Szatana – zapomnianego zakątka Nowego Królestwa Ognia. Czeka tam na ciebie seria epickich zadań, w tym walki z groźnymi stworzeniami, odkrywanie ukrytych skarbów i odczytywanie starożytnych inskrypcji, które rzucają światło na historię tego niezbadanego regionu.

Nowe Systemy:
Aktualizacja Żywiołu Ognia to również moment wprowadzenia zupełnie nowych systemów, które sprawią, że rozgrywka stanie się jeszcze bardziej ekscytująca i satysfakcjonująca. Nowy system rywalizacji pomiędzy graczami przyniesie emocjonujące turnieje i wyzwania, w których sprawdzisz swoje umiejętności w walce.

Wymagające Wyzwania:
Aktualizacja Żywiołu Ognia nie jest przeznaczona dla tych, którzy boją się stawić czoła trudnościom. Tylko najsilniejsi i najodważniejsi wojownicy będą w stanie przezwyciężyć przeciwności losu, zdobywając zaszczytne tytuły i wyjątkowe nagrody, które przyznane zostaną tym, którzy odważą się wejść na teren Nowego Królestwa Ognia i pokonać jego potężne wyzwania.

Pamiętaj, że tylko odwaga, determinacja i umiejętności mogą cię poprowadzić przez płomienne wyzwanie, które czeka w Nowym Królestwie Ognia. Czekamy na ciebie, bohaterze Glevii!


DATA WPROWADZENIA AKTUALIZACJI
23.10.2023 

PODSTAWOWE INFORMACJE
Poziom postaci zostanie zwiększony do 185
Poziom zwierzaka zostanie zwiększony do 160

rozdzielnik_duzy.png
latwiejszy_start.png
Zostaną wprowadzone ułatwienia podczas rozpoczęcia gry w świecie Glevia2!
start_gry.png
rozdzielnik_sredni.png
alchemia_2.png
Legendarna Alchemia w jakości znakomitej na okres 7 dni.

alchemia_grafa.png
rozdzielnik_sredni.png
bronie_startowe.png
Wszystkie startowe bronie uzyskanie ze Skrzyni Glevijczyka będą posiadać zwiększone bonusy względem poprzednich.
- 200 wartości ataku więcej,
- 5% średnich obrażeń więcej,
- Dodatkowe 30% Silny Przeciwko Potworom,
- Legendarne Kamienie Dusz.


ostrze_glevijczyka.png

rozdzielnik_sredni.png
pierscien_zaklecia.png
Każda nowo stworzona postać otrzymuje ppa.pngPierścień Zaklęciaktóry nada niżej wymienione ułatwienia na start przygody na naszym serwerze!

- 100 poziom postaci z wykonanymi misjami,
- Ekwipunek Kryształu +9,
- Broń 75 +9,
- Podstawowe umiejętności zwierzaka na poziomie P,
- Wszystkie podstawowe um. pasywne na poziomie M1,
- AutoBuff na poziomie P.

rozdzielnik_duzy.png
eliksiry_zywiolow.png

Zmniejszamy próg wejścia na żywioły Mroku oraz Wiatru.
Naszym głównym celem jest zwiększenie liczby graczy na przedziałach 180 oraz 144.


mrok_belka.png
Gracze z poziomem 180 będą mieli możliwość jednorazowego odebrania przedmiotu
mroku.png Dopalacz Mroku, który posiada następujące bonusy:

Silny na Mrok +15%
Obrażenia w Wyspie Darkona +30%

Czas trwania: 14 dni

Warunkiem odebrania przedmiotu jest posiadanie mniej niż 2500 wykonanej wyprawy Wyspa Darkona.


mroku.png strzalka.png Przedmiot odbierzemy u Strażnika Mroku.
rozdzielnik_sredni.png
wiatr_belka.png

Gracze z poziomem 144 będą mieli możliwość jednorazowego odebrania przedmiotu
wiatru.png Dopalacz Wiatru, który posiada następujące bonusy:

Silny na Wiatr +15%
Obrażenia w Jaskini T-Rexa +30%
Czas trwania: 14 dni

Warunkiem odebrania przedmiotu jest posiadanie mniej niż 2500 wykonanej wyprawy Jaskinia T-Rexa.


wiatru.png strzalka.png Przedmiot odbierzemy u Łowczyni.
rozdzielnik_duzy.png
hwangi_za_topke.png

Dla graczy rywalizujących o ranking poziomowy przygotowaliśmy specjalne nagrody w postaci Stałego Unikalnego Hwanga. Jest to jedynie źródło zdobycia unikatowego kostiumu w wersji Ognia.

hwangi_topka.png

top1.png
75.000 SM + Hwang Ognia

top2.png
45.000 SM + Hwang Ognia

top3.png
30.000 SM + Hwang Ognia
rozdzielnik_duzy.png
tereny_chaosu.png
Nowa mapa nosi nazwę "Tereny Chaosu". Ta opuszczona kraina stanowi miejsce, gdzie żywioł ognia trzyma władzę nad naturą i stworzeniami.

Wymagany poziom: 180
Wymagany Tier PVM lub PVP: 6

tereny_chaosu2.png
Bonusy ofensywne działające na mapie: Ogień, MrokDiabły
Bonusy defensywne działające na mapie: Ogień, Mrok

rozdzielnik_sredni.png
doswiadczenie.png

Po przekroczeniu 180 lv. gracze nie będą mieli możliwości zadawania obrażeń w graczy oraz Gleviona Mroku na mapie Planeta Mroku.

Zdobywanie nowych poziomów będzie dosyć nietypowe – aby postać mogła awansować na kolejny poziom, po zdobyciu odpowiedniej ilości doświadczenia, będzie wymagane użycie ognista_fiolka.png Ognistej Fiolki.

Przykład:
Gracz z poziomem 180 zdobywa 100% wymaganego doświadczenia - następnie używa 
ognista_fiolka.png Ognistej Fiolki, po czym awansuje na 181 poziom.

ognista_fiolka.pngstrzalka.png  do zdobycia u Strażnika Ognia
rozdzielnik_sredni.png
butelka_dosw.png

Doświadczenie % zdobywamy po użyciu butelka_doswiadczenia.png Butelka Doświadczenia, które zdobędziemy z Potworów oraz specjalnych Metinów.

mikstura_mocy_ognia.png Mikstura Mocy Ognia
strzalka.png zwiększa szanse na zdobycie butelka_doswiadczenia.png o 100%
mikstura_mocy_ognia.png strzalka.png  do zdobycia u Strażnika Ognia
rozdzielnik_sredni.png
drop.png
Z Potworów zdobędziemy
34048.png
Ozdobny Nóż Ognia
rozdzielnik_mini.png
Z Metinów (1h) zdobędziemy
34052.png
Smocza Stal Ognia
rozdzielnik_mini.png
Z Bossów zdobędziemy
34050.png30625.png
Ozdoba Ognia & Kryształ Ognia

Rakszas (1h) & Hades (6h)

rozdzielnik_mini.png
Metiny z butelka_doswiadczenia.png Butelka Doświadczenia (30m) będą respiły się w stałych miejscach.
bossy_mapa.png
rozdzielnik_duzy.png
legendarny_boss.png
glevion_ognia2.png
Działające Bonusy:
Silny Przeciwko Legendom
Silny na Mrok
Silny na Wiatr
Silny na Ogień
Odporność na Ogień


Godziny respu: 
Godziny respu: 6:00, 15:00, 21:00

rozdzielnik_mini.png
Zdobywanie cennych przedmiotów (np. 30625.png) z Legendarnego Bossa jest możliwe tylko dla osób, które nabiją TOP 1, 2, 3, 4, 5 obrażenia.
rozdzielnik_duzy.png
jaskinia_kresu.png
Jaskinia Kresu to tajemniczy i niebezpieczny dungeon, który ukryty jest głęboko pod ziemią. Jest to starożytny kompleks jaskiniowy pełen intrygujących zagadek i nieznanych tajemnic.

Wymagany poziom: 185
Maksymalny poziom: 185

Bonusy ofensywne działające na mapie: OgieńDiabły
Bonusy defensywne działające na mapie: Ogień

rozdzielnik_mini.png
przepustka2.png
klucz.png
Przepustka Jaskini Kresu
pieklo.png
rozdzielnik_mini.png
Dusza Ognia
34049.png
rozdzielnik_mini.png
Amulet Jaskini Kresu
amulecik.png
rozdzielnik_mini.png
Symbol Ognia (St I.)
new.png
Silny na Ogień +5%
rozdzielnik_duzy.png
bramy_piekiel2.png
Bramy Piekieł to mroczny, zapomniany i przerażający Dungeon, który tkwi głęboko pod ziemią, otoczony legendami i przerażającymi opowieściami. Gdy zbliżasz się do jego wejścia, poczujesz chłodny wiatr, który wydobywa się z jego wnętrza, jakby wskazywał, że coś strasznego czeka na odkrycie.

bramy_piekiel.png

Wymagany poziom: 185
Maksymalny poziom: 185

Wyprawa będzie możliwa do zrobienia solo, jednak czym więcej
postaci w grupie, tym lepsze nagrody.

Maksymalna ilość osób w grupie: 6
Każdy członek grupy, po ukończeniu wyprawy, będzie miał możliwość odebrania
1x
54702.png Szkatułka Bram Piekieł

kolumny.png

Bonusy ofensywne działające na mapie: OgieńMrok, Diabły
Bonusy defensywne działające na mapie: Ogień, Mrok

rozdzielnik_mini.png
przepustka2.png
klucz_piekla.png
Przepustka Bram Piekieł
rozdzielnik_mini.png
drop.png
30620.png 30621.png 31127.png - wymagane do wytwarzania300.png broni PVM 

Zaklęta Księga Ognia
ognista_ksiega.png
rozdzielnik_duzy.png
kowal_ognia.png

Zostanie zesłany specjalny Kowal na Wybrzeżu Bałtyku, który umożliwi ulepszenie nowych przedmiotów z aktualizacji Ognia. 
Szansa na pomyślnie ulepszenie przedmiotów niezwiązanych z aktualizacją wynosi 25%.

kowal_ognia2.png
W celu odblokowania Kowala gracze muszą oddać określoną ilość danych przedmiotów.
Następnie każdy gracz otrzyma dedykowaną misję, która po wykonaniu odblokuje możliwość ulepszania przedmiotów.

rozdzielnik_duzy.png
nowy_ekwipunek.png
Wraz z wejściem aktualizacji, pojawią się nowe sety PVM oraz PVP.
Przerabianie jest możliwe z setu Darkona oraz Mroku.

rozdzielnik_mini.png
kresu.png
Set Kresu dostępny jest na poziom 185.
set_kresu.png
ikony_przedmiotow.png

Ulepszanie przedmiotów będzie możliwe tylko i wyłącznie u Kowala Ognia.


300.pngBronie PVM po przerobieniu będą posiadały 3 losowe bonusy, które można
zmienić za pomocą  
30184.png  Popiołu Magmy

Obrażenia +3%
Silny przeciwko Diabłom +5%
Wartość Ataku +50
Silny przeciwko Legendom +5%
Silny przeciwko Potworom +3%
Szansa na przeszywające Uderzenie +5%
Szansa na Cios Krytyczny +5%
Szansa na Omdlenie +5%
Szansa na Spowolnienie +5%
Obrażenia Umiejętności +5%
Szansa na Otrucie +3%


24400.pngstrzalka.png zbroja.png

12870.pngstrzalka.png helm.png

12890.pngstrzalka.png kolczyki.png

12910.pngstrzalka.png naszyjnik.png

12900.pngstrzalka.png bransoleta.png

12880.pngstrzalka.png tarcza.png

12930.pngstrzalka.png pas.png

12920.pngstrzalka.png buty.png

talizman_mroku.png Talizman Mroku+9strzalka.png talik2.png Talizman Ognia +0
rozdzielnik_mini.png
W przypadku posiadania Talizmanu Mroku+9 z bonusem Obrażenia w Graczy na mapie Mroku - będzie możliwość dodania żywiołu na Ogień za pomocą specjalnego przedmiotu po ulepszeniu Talizmanu Ognia na maks. poziom.

W przypadku posiadania Rękawicy PVM (St. V) z bonusem Silny na Mrok - będzie możliwość dodania żywiołu na Ogień za pomocą specjalnego przedmiotu.

rozdzielnik_duzy.png
set_chaosu.png
Set Chaosu dostępny jest na poziom 185.
set_ognia.png
ikony_przedmiotow.png

Ulepszanie przedmiotów będzie możliwe tylko i wyłącznie u Kowala Ognia.

6200.pngstrzalka.png 300.png

24000.pngstrzalka.png zbroja.png

12800.pngstrzalka.png helm.png

12820.pngstrzalka.png kolczyki.png

12840.pngstrzalka.png naszyjnik.png

12830.pngstrzalka.png bransoleta.png

12810.pngstrzalka.png tarcza.png

12860.pngstrzalka.png pas.png

12850.pngstrzalka.png buty.png


W przypadku posiadania Rękawicy PVP (St. V) z bonusem Obrażenia w Graczy na mapie Mroku - będzie możliwość dodania żywiołu na Ogień za pomocą specjalnego przedmiotu.
rozdzielnik_sredni.png
Nowy przetop do obydwu setów −krysztal_ognia.pngKryształ Ognia.
Ruda Ognia
ruda_ognia.pngstrzalka.png krysztal_ognia.png Kryształ Ognia (Przetop)
kopanko.png
Wytwarzanie przetopu możliwe jest u Deokbae.
rozdzielnik_duzy.png
talizman_ognia.png

Pojawi się nowy talik2.png Talizman Ognia, wytwarzanie będzie możliwe u Strażnika Ognia.

Poziom talik2.png Talizmanu Ognia Bonusy stałe
(zwiększają się z każdym stopniem ulepszania)
+0 Silny na Ogień +1%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+1 Silny na Ogień +2%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+2 Silny na Ogień +3%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+3 Silny na Ogień +4%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+4 Silny na Ogień +6%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+5 Silny na Ogień +8%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+6 Silny na Ogień +11%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+7 Silny na Ogień +16%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+8 Silny na Ogień +22%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+9 Silny na Ogień +30%
Silny na Mrok +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%

rozdzielnik_duzy.png
runa_ognia.png

Pojawi się możliwość wytworzenia oraz ulepszania nowej Runy z bonusem Silny & Odporność na Ogień.

runa_ognista.png

Bonusy rozwiniętej Runy +15:
Silny na Ogień +15%
Odporność na Ogień +5%

rozdzielnik_duzy.png
nowe_misje.png
Wraz z wprowadzeniem nowej lokacji oraz zwiększenia maksymalnego poziomu, pojawią się nowe misje.

rozdzielnik_sredni.png
badania_biologa.png
Nowy przedmiot do badań zdobędziemy tylko i wyłącznie podczas aktywnej misji Biologa. 
zdalny_biolog_chaegirab_badania_misje_gl

70251.png
Roślina Ognia

Ilość: 1000
Nagroda:

Silny na Ogień +10% 
Odporność na Ogień +5%

Obrażenia w graczy na mapie Ognia +5%


70251.png Roślinę Mroku zdobędziemy z wyprawy Jaskinia Kresu
rozdzielnik_sredni.png
polowanie.png

Nowa misja zaczyna się od 181 poziomu. 
Należy zabić 10000 potworów na lokacji Tereny Chaosu.
Za ukończenie otrzymamy bonus stały

Silny na Ogień +1% 

rozdzielnik_sredni.png
metinologia.png

Nowa misja zaczyna się od 181 poziomu. 
Należy zniszczyć 100 metinów na lokacji Tereny Chaosu.
Za ukończenie otrzymamy bonus stały

Silny na Ogień +2% 
rozdzielnik_sredni.png
bossologia.png
Nowa misja zaczyna się od 181 poziomu. 
Należy zniszczyć 50 bossów na lokacji Tereny Chaosu.
Za ukończenie otrzymamy bonus stały

Silny na Ogień +3% 
Odporność na Ogień +2%

rozdzielnik_duzy.png
system_zwierzaka.png
Poziom zwierzaka zostanie zwiększony do 160, umożliwi to rozwój dwóch nowych umiejętności Ognia.

W celu osiągnięcia nowych poziomów wymagane jest użycie nowego przedmiotu: smakolyk2.png Smakołyk++ oraz posiadanie wszystkich umiejętności zwierzaka na poziomie P.

Nazwa Umiejętności Bonus M1 G1 P
Ognistość Silny na Ogień

Silny na Ogień +3%

Silny na Ogień +5%

Silny na Ogień +10%

Bariera Ognia Odporność na Ogień

Odporność na Ogień +2%

Odporność na Ogień +4%

Odporność na Ogień 7%


ksiega_peta.png Księga Ognistości strzalka.png umożliwia rozwój umiejętności Ognistość
ksiega_peta.png Księga Bariery Ognia strzalka.png umożliwia rozwój umiejętności Bariera Ognia
kamien_zwierzaka.png Kamień Zwierzaka (Ogień)strzalka.png  wymagany w celu rozwoju nowych umiejętności od G1 do P.

smakolyk2.png Smakołyk++ zdobędziemy u Trenerki Zwierzaków
ksiega_peta.pngksiega_peta.png Księgi zdobędziemy z Metinów na mapie Tereny Chaosu
kamien_zwierzaka.png Kamień Zwierzaka (Ogień)  zdobędziemy z Bossów na mapie Tereny Chaosu
oraz z wyprawy Jaskinia Kresu.


rozdzielnik_duzy.png
nowa_ranga.png
Zostanie odblokowany rozwój rangi do 700.000, za pomocą nowej Zielonej Fasoli VII którą zdobędziemy z nowej Wyprawy oraz Bossów na mapie.

Każde użycie Zielonej Fasoli VII będzie wymagało posiadania w ekwipunku 5x 
OiHJZJZ.png Magicznego Nasiona


Bonusy które dojdą:
Silny na Ogień +10% 
Odporność na Ogień +5%
Obrażenia w graczy na Mapie Ognia +5%

Obrażenia +5%
rozdzielnik_duzy.png
smocza_alchemia.png
Wraz z aktualizacją zostanie wprowadzona Mityczna Alchemia.
rubin.png diament.png granat.png onyks.png szafir.png jadeit.png topaz.png ametyst.png
Przedmioty do ulepszania oraz przerobienia znajdziemy u Alchemika.

alchemia.png
Wszystkie aktualnie dostępne Kamienie Wyborne będziemy mogli przerobić na Kamień Mityczny za pomocą Fragmentów.
Każdy Kamień posiada swój fragment.


fragment_rubin.png Mityczny Fragment (Rubin)
fragment_diament.png Mityczny Fragment (Diament)
fragment_granat.png Mityczny Fragment (Granat)
fragment_onyks.png Mityczny Fragment (Onyks)
fragment_szafir.png Mityczny Fragment (Szafir)
fragment_jadeit.png Mityczny Fragment (Jadeit)
fragment_topaz.png Mityczny Fragment (Topaz)
fragment_ametyst.png Mityczny Fragment (Ametyst)


Wytwarzanie Mitycznego Fragmentu na przykładzie fragment_rubin.png Mityczny Fragment (Rubin), wyglądać będzie następująco:

Przekładamy 3 Leg. Wyborne Rubiny image.png (wymagane te same bonusy) wraz z przedmiotami które odkryjecie w grze.

Zakładając, że image.png posiada bonusy:

Wartość Ataku
Średnie Obrażenia
Odporność na Obrażenia


Otrzymamy Mityczny Fragment (Rubin) fragment_rubin.png z bonusami:
Wartość Ataku
Średnie Obrażenia
Odporność na Obrażenia


Który po przeciągnięciu na image.png pozwoli na ulepszenie Wybornego Rubinu na rubin.png Mityczny Rubin +0

rubin.png Mityczny Rubin, ulepszamy do +6 za pomocą wzmocnienie_rubin.png Mityczne Wzmocnienie (Rubin), który będzie dostępny z wytwarzania u Alchemika.

wzmocnienie_rubin.png Mityczne Wzmocnienie (Rubin)
wzmocnienie_diament.png Mityczne Wzmocnienie (Diament)
wzmocnienie_granat.png Mityczne Wzmocnienie (Granat)
wzmocnienie_onyks.png Mityczne Wzmocnienie (Onyks)
wzmocnienie_szafir.png Mityczne Wzmocnienie (Szafir)
wzmocnienie_jadeit.png Mityczne Wzmocnienie (Jadeit)
wzmocnienie_topaz.png Mityczne Wzmocnienie (Topaz)
wzmocnienie_ametyst.png Mityczne Wzmocnienie (Ametyst)

Bonusy Mitycznych Kamieni będą dostępne na forum (Wikipedia
strzalka.png System Alchemii)

rozdzielnik_sredni.png
dodatkowy_bonus.png

Posiadając wszystkie Mityczne Kamienie w stopniu ulepszania +6 otrzymamy dodatkowy bonus:
Obrażenia +5%
Obrona +5%

rozdzielnik_duzy.png
mityczna_alchemia.png

Specjalny Dungeon SOLO oparty na mitycznej alchemii z którego zdobędziemy przedmiot
39119.png
 Mityczny Klejnot
wymagany do ulepszania mitycznej alchemii od +0 do +6.

alchemia_dung.png
Wyprawa dostępna dla poziomów: 144, 175, 180, 185
Wymagany TIER PVM: 4
Bonusy ofensywne działające na Wyprawie: Zwierzęta
Bonusy defensywne działające na Wyprawie: Brak

Możliwe wejście raz na 8h
rozdzielnik_duzy.png
system_tierow.png

Pojawi się System Tierów (GUI w panelu bocznym) który będzie posiadał szereg misji za które otrzymamy nagrody.

pvm.png

 
Poziom Tieru Wymóg Misji Nagroda
1
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 30.000 potworów na mapach
  • Należy wykonać 400 wypraw
  • Należy uderzyć 75 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
Silny przeciwko Potworom +20%
2
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 30.000 potworów na mapach
  • Należy wykonać 400 wypraw
  • Należy uderzyć 75 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
Silny przeciwko Władcom +5%
3
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 30.000 potworów na mapach
  • Należy wykonać 400 wypraw
  • Należy uderzyć 75 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
Silny przeciwko Metinom +5%
4
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 30.000 potworów na mapach
  • Należy wykonać 400 wypraw
  • Należy uderzyć 75 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
Silny przeciwko Bossom +5%
5
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 30.000 potworów na mapach
  • Należy wykonać 400 wypraw
  • Należy uderzyć 75 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
Silny przeciwko Diabłom +3%
6
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 40.000 potworów na mapach
  • Należy wykonać 700 wypraw
  • Należy uderzyć 150 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
Silny przeciwko Legendom +5%
7
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 50.000 potworów na mapach
  • Należy wykonać 900 wypraw
  • Należy uderzyć 300 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
Silny na Wiatr +10%
8
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 80.000 potworów na mapach
  • Należy wykonać 1500 wypraw
  • Należy uderzyć 600 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
Silny na Mrok +10%
9
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 125.000 potworów na mapach
  • Należy uderzyć 1250 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
  • Należy wykonać 5.000 wypraw - Jaskinia Kresu
Odporność na Ogień +5%
10
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
  • Należy pokonać 250.000 potworów na mapach
  • Należy uderzyć 2500 razy w dowolnego
    Legendarnego Bossa
  • Należy wykonać 5.000 wypraw - Bramy Piekieł
Silny na Ogień +10%

rozdzielnik_sredni.png
pvp.png
 
Poziom Tieru Wymóg Misji Nagroda
1
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Silny przeciwko Ludziom +20%
2
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Odporność na Ludzi +3%
3
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Silny przeciwko Szamanom +10%
4
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Silny przeciwko Sura +10%
5
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Silny przeciwko Ninja +10%
6
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Silny przeciwko Wojownikom +10%
7
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Odporność na Klasy +5%
8
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Obrażenia +5%
9
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Niwelacja Odp. na Obrażenia +5%
10
  • Należy oddać ***** (do odkrycia w grze)
Obrażenia w postacie PVM +10%

rozdzielnik_duzy.png
talizmany.png

Pojawi się możliwość włożenia 28045.png Kamienia Defensywy oraz 28044.png Kamienia Ataku dotalik.pngtalizman_mroku.pngtalizman2.pngtalik2.png Talizmanów.
kamien_talizmanu.png Odłamek Kamienia (Talizman) strzalka.png  możliwość wytworzenia u Seon-Pyeong

rozdzielnik_duzy.png
system_gildii2.png
System gildii zostanie rozbudowany o możliwość rozwoju nowych umiejętności, wraz ze zwiększeniem maksymalnego poziomu z 50 do 100.
 

Umiejętność Bonus maksymalnie rozwinięty (10 pkt)
skill2.png Silny Przeciwko Bossom +5%
skill3.png Odporność na Klasy +5%
skill4.png Zwiększona ilość Yang +30%
skill5.png Odporność na cios Krytyczny +5%
skill6.png Obrażenia Umiejętności +5%

rozdzielnik_duzy.png
zwierzeta_domowe.png
Zostanie wprowadzony nowy system Zwierząt Domowych, w nieco innych stylu niż go znacie dotychczas.
Po zdobyciu
jajo.png Jaja Zwierzaka Domowego, możemy go użyć za pomocą PPM.

zwierzak.png
W oknie zwierzaka pojawi się nowy panel w którym będziemy mogli rozwijać swojego drugiego zwierzaka.
Należy użyć 
jajo.png aby odblokować panel.

rozdzielnik_sredni.png
expienie.png

Posiadając aktywnego zwierzaka z jajo.pngmożemy zdobywać do niego doświadczenie.
Zdobywanie punktów odbywa się za pomocą zabijania potworów lub karmienia zwierzaka za pomocą

TWpxSrf.png Odżywki.
15 potworów strzalka.png 1 punkt doświadczenia

TWpxSrf.pngstrzalka.png 1000 punktów doświadczenia
rozdzielnik_sredni.png
rozwoj.png
Bazowo nasz zwierzak domowy będzie posiadać następujące bonusy:
Silny Przeciwko Potworom +5%
Silny Przeciwko Ludziom +5%


W tabelce przedstawione zostały przeskoki % bonusów na poziomach zwierzaka. 

 

Poziom Zwierzaka Silny Przeciwko Potworom/Ludziom
1 5%
30 20%
60 40%


rozdzielnik_mini.png

Po osiągnięciu 29 poziomu należy oddać wymaganą ilość pZn7XKI.png Odżywki+, aby móc odblokować dalsze rozwijanie.
Po osiągnięciu 59 poziomu należy oddać wymaganą ilość pZn7XKI.png Odżywki+, aby móc odblokować wbijanie ostatniego poziomu, czyli 60.

rozdzielnik_sredni.png
umiejetnosci.png
Rozwinięcie zwierzaka domowego do poziomu 30 odblokowuje możliwość przeczytania 6 Ksiąg.
Rozwinięcie zwierzaka domowego do poziomu 60 odblokowuje możliwość przeczytania 12 Ksiąg.

Po użyciu domowe.png Księgi danej umiejętności otrzymamy losowy zakres wzmocnienia bonusu od 1-5.
Przykład:
Zakres Silny Przeciwko Potworom
1 2%
2 4%
3 6%
4 8%
5 20%

Aby wylosować inny zakres należy użyć ponownie domowe.png.
rozdzielnik_mini.png
 
Nazwa umiejętności Bonus na zakresie 5
1.png Bestiariusz

Silny przeciwko Potworom +20%

2.png Władcomówca Silny przeciwko Władcom +5%
3.png Metinomanta Silny przeciwko Metinom +10%
4.png Bossogon Silny przeciwko Bossom +10%
5.png Ciemnowiatr Silny na Mrok i Wiatr +10%
6.png Ogniomistrz Silny na Ogień +10%
7.png Klasoznawca Silny przeciwko Klasom +10%
8.png Wojnogrom Silny przeciwko Wojownikom +10%
Odporność na Wojowników +10%
9.png Ninjatyk Silny przeciwko Ninja +10%
Odporność na Ninja +10%
10.png Suramistrz Silny przeciwko Sura+10%
Odporność na Sura +10%
11.png Szamaniak Silny przeciwko Szamanom +10%
Odporność na Szamanów +10%
12.png Umiejętnościowiec Obrażenia Umiejętności +5%

Posiadanie wszystkich umiejętności na zakresie 5 wzmacnia wszystkie bonusy o 20%.
rozdzielnik_duzy.png
zadania_tygodniowe.png

Pojawi się nowym system Zadań Tygodniowych.
Każdy gracz w nowym tygodniu - Poniedziałek 00:00 otrzyma możliwość odbioru misji która zawiera 5 losowych zadań, po ich ukończeniu otrzymamy 
50294.png Skrzynię Zadań Tygodniowych.

Pula dostępnych zadań:
- 20x Pomyślne wydobycie rudy
- 20x Pomyślnie wyłowienie
- Wykonaj 100 wypraw
- Pokonaj 200 bossów
- Zniszcz 300 Metinów
- Przejedź 50.000 koordynatów na wierzchowcu
- Uderz 300 razy w Legendarnego Bossa
- Wytwórz 5 unikatowych szarf
- Skorzystaj z transmutacji
- Otwórz 1000 Skrzyń Glevii
- Otwórz 100 Leg. Cor Draconis
- Ulepsz 20 razy pomyślnie dowolny przedmiot
- Oddaj 100 krwistych kwiatów Staremu Mędrcowi (Ranking Dzienny)
- Wytwórz 3 Rękawice PVM
- Wytwórz 2 Rękawice PVP
- Napisz na wołaj 50x "Kocham Glevie"
- Zakręć Kołem Losu (45sm) 2x
- Zadaj 100kk obrażeń w testowanie obrażeń (Kukłę w M1)
- Zbierz 3 kwiaty na dowolnej lokacji
- Pokonaj 10.000 potworów
- Odbierz voucher "Śledzenie instancji" z forum i go użyj w grze
- Bądź online 20h w grze


rozdzielnik_duzy.png
system_pasow.png

Zostaną wprowadzone nowe specjalne przedmioty:
wzmocienie_pasa.png Wzmocnienie Pasa 5/6/7
zaczarowanie_pasa.png 
Zaczarowanie Pasa 5/6/7
które pozwolą na dodanie dodatkowych bonusów do Pasa

 
Typ pasa Bonus maksymalny
EXP

Wartość Ataku +50

EXP Silny na Dungeony +3%
PVP Odporność na Klasy +3%
ALL Obrażenia +3%
ALL Obrona +3%
ALL Siła +2
ALL Zręczność +2
ALL Inteligencja +2
ALL Witalność +2
ALL Regeneracja PŻ +10%
ALL Regeneracja PE +10%

rozdzielnik_duzy.png
komnata_duratusa.png
Dla przedziału 144 przygotowaliśmy nowy Dungeon grupowy - Komnata Duratusa.
Wymagana przepustka: przepustka_duratusa.pngPrzepustka Komnaty Duratusa oraz Karta_Potwora.png Karta Komnaty Duratusa


duratus2.png

przepustka_duratusa.pngstrzalka.png Do zdobycia ze szkaty t-rexa
Karta_Potwora.pngstrzalka.png do zdobycia u Yang-Shina po wykonaniu misji

rozdzielnik_duzy.png
dodatkowe_zmiany.png

- Dodano Um. Pasywną - Silny na Ogień
- Dodano możliwość ulepszenia wkładu w Szarfie oraz Szacie Aury,
- Przebudowa nagród w BattlePass,
- Aktywowano nowy sezon BattlePass,
- Dodano nową żyłę na mapę Wybrzeże Bałtyku,
- Dodano nowe przetopy do Skrzyni Przetopów,
- Dodano możliwość teleportacji do NPC z okna Wikipedii,
- Dodano możliwość ulepszania wkładów w szarfie oraz szacie aury,
- Usunięto wyprawy - Komnata Baronówny, Strażnica Nemere, Wieża Demonów,

rozdzielnik_duzy.png
slowa_koncowe.png

Cieszymy się, że udało się Wam dotrzeć do końca prezentacji.
Mamy nadzieję, że przypadła Wam ona do gustu.
Jeśli masz jakieś pytania odnośnie aktualizacji, nie wahaj się - chętnie odpowiemy.

rozdzielnik_sredni.png

homepage_glevia2_strona_glowna_home_webp      discord_dc_glevia2_komunikator_oficjalny      social_media_facebook_glevia2_fanpage_li

rozdzielnik_duzy.png
oprawa_graficzna_yosaie_glevia2_prezentast.png

  • Uwielbiam 11
  • Sztosik 1
  • POGSLIDE 2
  • WhatCJ 1
  •  gagri 1
  • BAGNO 1
Link to comment
Share on other sites

Może w tych tierach by zmienić to image.png.48587b2d2d667c3853304331ea2762dd.png?

Bo solo gracze typowo PVE nie mają szans tego zrobić i się nawkurwiają co nie miara a to na kazdym tierze i coraz więcej i więcej

  • Uwielbiam 1
  • +1 16
Link to comment
Share on other sites

mam nadzieje, ze update spowoduje opłacalność żywiołów, a nie, że ktoś kto ma postki na jotunie zarabia troszke mniej niz na darkonie, malo co czuc ta "przepaść" w tym ile trzeba dmg miec i ile eq kosztuje

  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

Już nigdy nie uda się dogonić aktu :( Ale nie ma co narzekać, w końcu wyprawa na wiatr.
Liczę przed wszystkim na lepszy zarobek na żywiołach bo się potem jotunowcy śmieją że zarabiają podobne ilości won a mają postacie 6x tańsze 

  • kekw 2
  • +1 3
Link to comment
Share on other sites

Ino normalne kamyki mogą być że potrzeba perfy będą miały cene, ale topaz/ametyst to przegięcie  proponuje żeby bonusy były obojętne lub zmieniszyc ilosc.

Link to comment
Share on other sites

do którego lvla będzie darkon i katakumby?

eq ognia będzie dawało mrok+ogień?

bonusy za 700k rangi (ogien) będą zastępowały mrok? XD czy za 700k będzie mrok i ogień?

 

Edited by Patus
slepy jestem
  • BAGNO 1
Link to comment
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...