BigMen Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Aktualizacja niskopoziomowa (144 lvl) wprowadzająca epicką dawkę mezozoicznej przygody! Drodzy gracze, mamy zaszczyt ogłosić niesamowitą aktualizację niskopoziomową, która zanurzy was w fascynujący świat epoki mezozoicznej. Przedstawiamy wam Glevia2.pl: Epoka Gigantów! Ta aktualizacja o tematyce mezozoicznej to nasza odpowiedź na wasze nieustające pragnienie nowych i ekscytujących przygód w naszej krainie. Co oznacza Epoka Gigantów dla was jako graczy? W skrócie! Nowa lokacja: Wprowadzamy zupełnie nowy obszar, w którym przeniesiecie się prosto w serce mezozoicznej lokacji. Tam spotkacie niesamowite stworzenia, takie jak dinozaury. Przygotujcie się na wyprawę życia! Zadania i wyzwania: Epoka Gigantów niesie ze sobą nowe zadania i wyzwania, które pozwolą wam zgłębić tajemnice mezozoiku. Będziecie musieli zebrać okazy dinozaurów, odkrywać skamieniałości i rozwiązywać zagadki, aby odkryć ukryte skarby epoki. Przygotujcie się na niezapomnianą podróż do czasów, gdy na Ziemię zstępowały największe bestie, a życie rozwijało się na zupełnie innych zasadach. Wkrótce będziecie mogli doświadczyć tych chwil historycznych samodzielnie, stając się częścią ekscytującego świata Glevia2.pl: Epoka Gigantów! DATA WPROWADZENIA AKTUALIZACJI 05.06.2023 W ostatnim czasie na serwer zostało wprowadzone ułatwienie. Każda nowo stworzona postać otrzymuje Pierścień Zaklęcia, który nada niżej wymienione ułatwienia na start przygody na naszym serwerze! Nowa mapa nosi nazwę "Prehistoryczna Wyspa" i przenosi graczy w odległą erę mezozoiczną, gdzie panowały dinozaury i inne prehistoryczne stworzenia. Wymagany poziom: 144 Maksymalny poziom: 144 Bonusy ofensywne działające na mapie: Wiatr, Mrok*, Diabły Bonusy defensywne działające na mapie: Wiatr *Tylko i wyłącznie na Legendarnego Bossa Z Potworów zdobędziemy Ozdobny Nóż Wiatru Z Metinów (30m) zdobędziemy Smocza Stal Wiatru Z Bossów zdobędziemy Ozdoba Wiatru & Kryształ Wiatru Tyranozaur (30m) & Raptor (3h) Działające Bonusy: Silny Przeciwko Legendom Silny na Wiatr Silny na Mrok Odporność na Wiatr Godziny respu: Godziny respu: 6:00, 15:00, 21:00 Zdobywanie cennych przedmiotów (np. ) z Legendarnego Bossa jest możliwe tylko dla osób, które nabiją TOP 1, 2, 3, 4, 5 obrażenia. Na serwerze pojawi się nowy Bonus - Silny & Odporność na Żywioły. Bonus będzie połączeniem aktualnych żywiołów. Czyli posiadając Silny na Żywioły +10% otrzymamy bonusy Silny na Mrok +10% oraz Silny na Wiatr +10% W Smoczym Ametyście bonusy Silny na Mrok & Odporność na Mrok możemy zamienić na Silny na Żywioły & Odporność na Żywioły. Wartości procentowe bonusów pozostaną bez zmian. Wystarczy przeciągnąć Smocze Zaklęcie przeciągając na Smoczy Ametyst w dowolnej jakości uwzględniając, że przedmiot posiada bonus Silny i Odp. na Mrok. Smocze Zaklęcie do zdobycia u Alchemika Jaskinia T-Rexa to tajemniczy i niebezpieczny dungeon, który ukryty jest głęboko pod ziemią. Jest to starożytny kompleks jaskiniowy pełen intrygujących zagadek i nieznanych tajemnic. Wymagany poziom: 144 Maksymalny poziom: 144 Bonusy ofensywne działające na mapie: Wiatr, Diabły Bonusy defensywne działające na mapie: Wiatr Wymagana przepustka Przepustka Jaskini T-Rexa Dusza Wiatru Amulet Jaskini T-Rexa Relikt Wiatru (Artefakt) Silny na Wiatr +5% Wraz z wejściem aktualizacji, pojawią się nowe sety PVM oraz PVP niskopoziomowe. Wytarzanie ich będzie możliwe u nowego NPC - Łowczyni. Przedmiot, który umożliwi wytworzenie nowego ekwipunku dostępny jest po najechaniu na . Set T-Rexa dostępny jest na poziom 144. Wytwarzanie nowego ekwipunku dostępne jest w oknie specjalnego wytwarzania. Należy przełożyć jeden z przedmiotów Wężowych+9 w celu uzyskania receptury na nowy set. Set Prehistoryczny dostępny jest na poziom 144. Wytwarzanie nowego ekwipunku dostępne jest w oknie specjalnego wytwarzania. Należy przełożyć jeden z przedmiotów Piekielnych+9 w celu uzyskania receptury na nowy set. Nowy przetop do obydwu setów −Kryształ Wiatru. Ruda Wiatru Kryształ Wiatru (Przetop) Wytwarzanie przetopu możliwe jest u Deokbae. System zwierzaka zostanie rozwinięty o nowe przedmioty i funkcje umożliwiające rozwój. W grze ukaże się do zdobycia 10 nowych przedmiotów - Runy Zwierzaka. Po użyciu przedmiotu runy, zostanie ona na stałe przypisana do naszego zwierzaka. Każdorazowe użycie runy wzmacnia naszą aktualną runę w systemie. Maksymalna ilość wzmocnień wynosi 10. Nazwa Runy Bonusy początkowy (1/10) Bonusy Końcowy (10/10) Runa Życia (Zwierzak) Maks PŻ +500 Maks PŻ +5000 3% obrażeń dodanych do PŻ Runa Potworów (Zwierzak) Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Potworom +10% Odporność na Potwory +3% Runa Ludzi (Zwierzak) Silny przeciwko Ludziom +1% Silny przeciwko Ludziom +10% Odporność na Ludzi +2% Runa Diabła (Zwierzak) Silny przeciwko Diabłom +1% Silny przeciwko Diabłom +5% Runa Dungeonów (Zwierzak) Silny na Dungeony +1% Silny na Dungeony +5% Runa Bossów (Zwierzak) Silny przeciwko Bossom +1% Odporność na Obrażenia Umiejętności +1% Silny przeciwko Bossom +5% Odporność na Obrażenia Umiejętności +5% Runa Metinów (Zwierzak) Silny przeciwko Metinom +1% Statystyki +1 Silny przeciwko Metinom +5% Statystyki +5 Runa Obrażeń (Zwierzak) Obrażenie Umiejętności 1% Odporność na Obrażenia 1% Obrażenie Umiejętności 5% Odporność na Obrażenia 5% Runa Wiatru (Zwierzak) Silny na Wiatr +1% Silny na Wiatr +10% Odporność na Wiatr +3% Runa Mroku (Zwierzak) Silny na Mrok +1% Silny na Mrok +10% Odporność na Mrok +3% Runy będą do zdobycia z Dungeonów oraz możliwe do wytworzenia. Oddając przedmioty oraz waluty (do odkrycia w grze) możemy zwiększyć poziom odwagi naszego zwierzaka. Każdy poziom nadaje bonusy naszej postaci. Spoiler Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus 100% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 95% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 85% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 80% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 75% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Odporność na Ludzi +1% 70% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 65% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 60% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 55% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 50% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Silny przeciwko Diabłom +2% Spoiler Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus 90% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 85% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 80% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 75% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 70% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Odporność na Ludzi +1% 65% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 60% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 55% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 50% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 45% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Obrażenia +1% Obrażenia Umiejętności +3% Spoiler Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus 80% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 75% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 70% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 65% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 60% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Odporność na Ludzi +1% 55% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 50% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 45% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 40% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Odporność na Obrażenia +5% 35% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Obrażenia +1% Statystyki +10 Spoiler Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus 70% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 65% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 60% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 55% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 50% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Odporność na Ludzi +1% 45% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 40% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 35% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 30% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Obrona +3% 25% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Obrażenia +1% Odporność na Żywioły +5% Spoiler Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus 55% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 50% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 45% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 40% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 35% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Odporność na Ludzi +1% 30% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 25% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 20% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% 15% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Silny przeciwko Diabłom +4% 10% Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Ludziom +1% Obrażenia +2% Silny na Żywioły +7% Silny przeciwko Klasom +7% Wszystkie bonusy po osiągnięciu 50 poziomu: Silny przeciwko Potworom +50% Silny przeciwko Ludziom +50% Obrażenia +5% Silny na Żywioły +7% Odporność na Żywioły +5% Silny przeciwko Diabłom +6% Odporność na Ludzi +5% Silny przeciwko Klasom +7% Obrażenia Umiejętności +3% Odporność na Obrażenia +5% Statystyki +10 Poziom zwierzaka zostanie zwiększony do 140, umożliwi to rozwój dwóch nowych umiejętności Wiatru. W celu osiągnięcia nowych poziomów powyżej 100+ wymagane jest użycie Smakołyk+. Nazwa Umiejętności Bonus M1 G1 P Siła Wiatru Silny na Wiatr Silny na Wiatr +3% Silny na Wiatr +5% Silny na Wiatr +10% Bariera Wiatru Odporność na Wiatr Odporność na Wiatr+2% Odporność na Wiatr +4% Odporność na Wiatr +7% Księga Siły Wiatru umożliwia rozwój umiejętności Siła Wiatru Księga Bariery Wiatru umożliwia rozwój umiejętności Bariery Wiatru Kamień Zwierzaka (Wiatr) wymagany w celu rozwoju nowych umiejętności od G1 do P. Smakołyk+ zdobędziemy u Trenerki Zwierzaków Księgi zdobędziemy z Metinów na mapie Prehistoryczna Wyspa Kamień Zwierzaka (Wiatr) zdobędziemy z Bossów na mapie Prehistoryczna Wyspa oraz z wyprawy Jaskina T-Rexa Każda postać zostanie wyposażona w nowy System Charyzmy. Polega on na zdobywaniu punktów zabijając Metiny, Bossy oraz Władców. Metin - 1 pkt Boss - 3 pkt Władca - 10 pkt Wymaganym przedmiotem do zbierania punktów jest Fiolka Charyzmy. Jej zakup możliwy jest u NPC - Handlarki Różnościami. - Aktywuje się do lewego górnego. Po kliknięciu PPM na butelkę zostanie aktywowane zbieranie. Butelkę możemy napełnić do 500 punktów. Po uzyskaniu ilości 500/500 otrzymamy Kamień Charyzmy. Po uzyskaniu ilości 500, należy użyć kolejny raz Użycie nadaje naszej postaci 500 punktów. Maksymalna ilość Punktów Charyzmy naszej postaci wynosi 1.000.000. Widoczność punktów znajduje się pod "C" (Statystyki Postaci) po najechaniu na podgląd rangi postaci. Po osiągnięciu 1.000.000 Punktów Charyzmy nasz kolor Lv. postaci zostanie wyróżniony nowym kolorem wraz z lekką poświatą. Co każde zdobyte 50.000 punktów uzyskamy bonus bonus wzmacniający naszą postać. Poziom Charyzmy Punkty Charyzmy Bonus 1 50.000 Silny przeciwko Potworom +5% 2 100.000 Silny przeciwko Ludziom +5% 3 150.000 Silny przeciwko Potworom +7% 4 200.000 Silny przeciwko Ludziom +7% 5 250.000 Silny przeciwko Potworom +10% 6 300.000 Silny przeciwko Ludziom +10% 7 350.000 Silny przeciwko Bossom +3% 8 400.000 Silny przeciwko Klasom +3% 9 450.000 Silny przeciwko Metinom +3% 10 500.000 Silny przeciwko Potworom +13% 11 550.000 Silny przeciwko Ludziom +13% 12 600.000 Silny przeciwko Władcom +3% 13 650.000 Odporność na Obrażenia Umiejętności +5% 14 700.000 Silny na Dungeony +3% 15 750.000 Odporność na cios Krytyczny +15% 16 800.000 Obrażenia +2% 17 850.000 Silny przeciwko Legendom +3% 18 900.000 Niwelacja Odporności na Ludzi +5% 19 950.000 Silny na Żywioły +10% oraz Odporność na Żywioły +10% 20 1.000.000 Obrażenia +5% Wszystkie bonusy po osiągnięciu maksymalnego poziomu: Silny przeciwko Potworom +35% Silny przeciwko Ludziom +35% Obrażenia +7% Silny na Żywioły +10% Odporność na Żywioły +10% Silny przeciwko Legendom +3% Silny przeciwko Bossom +3% Silny przeciwko Metinom +3% Silny przeciwko Władcom +3% Silny na Dungeony +3% Odporność na Obrażenia Umiejętności +5% Odporność na cios Krytyczny +15% Silny przeciwko Klasom +3% Niwelacja Odporności na Ludzi +5% Pojawi się możliwość wytworzenia oraz ulepszania nowej Runy z bonusem Silny & Odporność na Wiatr. Bonusy rozwiniętej Runy: Silny na Wiatr +15% Odporność na Wiatr +5% Pojawi się nowy Talizman Wiatru, wytwarzanie będzie możliwe u Łowczyni. Poziom Talizmanu Wiatru Bonusy stałe (zwiększają się z każdym stopniem ulepszania) +0 Silny na Wiatr +1% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +1 Silny na Wiatr +2% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +2 Silny na Wiatr +3% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +3 Silny na Wiatr +4% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +4 Silny na Wiatr +6% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +5 Silny na Wiatr +8% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +6 Silny na Wiatr +11% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +7 Silny na Wiatr +16% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +8 Silny na Wiatr +22% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% +9 Silny na Wiatr +30% Silny przeciwko Potworom: +50% Obrażenia w Postacie PvM +25% Silny przeciwko Metinom +6% Silny przeciwko Bossom +6% Silny przeciwko Władcom +6% Obrażenia +1% Rozwinięto możliwość zwiększenia absorpcji szarfy do 35%. 30% + 30% = 31% Koszt: 250 Won Szansa na pomyślne zwiększenie absorpcji: 35% W ostatnim czasie ten tryb to trochę zapomniany system, postanowiliśmy to zmienić! Dodatkowo zależy nam, aby wypowiedzieli się gracze, którzy czynnie brali udział w arenie. Pozwoli nam to nam to na dokładnie ustalenie wszelkich nadchodzących zmian, które zostały niżej opisane. Po wprowadzeniu Rework'u Systemu każdy gracz, który dołączy do gry, będzie musiał zaakceptować Regulamin, w przypadku zmian pojawi się ponowna akceptacja przy kolejnym dołączeniu. Oprócz Punktów DAMP, które uzyskujemy za zabicie, dominacje oraz asysty, po każdej zakończonej arenie, gracze, którzy zajęli miejsca TOP 1, 2 oraz 3, otrzymają nagrody w postaci szkatułki z cennymi przedmiotami. - Skrzynia DAMP (TOP1) - Skrzynia DAMP (TOP2) - Skrzynia DAMP (TOP3) - Nagroda DAMP (Dodatkowa) Dodatkowa Skrzynia będzie nagrodą pocieszenia dla osób uczestniczących w bitwie. Drop zostanie przedstawiony w changelog'u, podczas przerwy technicznej wprowadzającej aktualizacje. Zadbaliśmy o pełną anonimowość wszystkich postaci na arenie. Ukryto następujące funkcje gry podczas trwania bitwy: - Nick, Gildia, Poziom, Ekwipunek, Efekty, Animacje. Każdy przeciwnik będzie ubrany w set Razadora. Z naszej perspektywy nasza postać będzie posiadać pierwotny set wraz z wszystkimi efektami skrzydłami itp. Po rozpoczęciu trybu walki pole bitwy będzie zmniejszane za pomocą Czerwonej Strefy. Dzięki temu unikniemy sytuacji uciekania po całej mapie oraz niepotrzebnego przedłużania walk. Pozwoli to na zwiększenie dynamiczności w PVP. Co minutę pole bitwy zostanie zmniejszone o 10%, każde wejście w Czerwoną Strefę będzie zabierać graczowi 5% jego punktów życia. Został zmieniony całkowicie teren mapy oraz jej rozmiar. Jest to jedna z lokacji walk, którą prezentujemy na tę chwilę. Przygotowaliśmy system, który umożliwi losowy dobór mapy, aby wprowadzić lekką świeżość w bitwie. Druga mapa zostanie zaprezentowana wkrótce na przeciekach na serwerowych Discordzie. - Dodano możliwość wytworzenia nieskończonej Rękawicy Złodzieja oraz Złotej Monety u Beak-Go. - Dodano przycisk do przewijania (scroll) w opcjach gry - Dodano nowe misje kolekcjonerskie - Dodano nowe żyły na mapę Wybrzeże Bałtyku - Dodano nowe przetopy do Skrzyni Przetopów - Dodano większe ilości kuponów PO do sklepu - Przebudowa dropu w Kole Losu za Smocze Monety - Aktywowanie nowego sezonu BP Cieszymy się, że udało się Wam dotrzeć do końca prezentacji. Mamy nadzieję, że przypadła Wam ona do gustu. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie aktualizacji, nie wahaj się - chętnie odpowiemy. @Użytkownik 11 1 2 4 1 Link to comment Share on other sites
HudsonHornet Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 fajen 2 Link to comment Share on other sites
Zieluu Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Pokijumpik 1 Link to comment Share on other sites
Nou Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 bedzie git ;p 1 Link to comment Share on other sites
Schavleric Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Kiedy lege dodania / błyskawiczne oferty na vipa ? 1 Link to comment Share on other sites
PlayboiCarti Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 mega 1 Link to comment Share on other sites
CoffeeAddict Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Yo dupia, lecimy. 1 Link to comment Share on other sites
wiarapl Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 ale lipa to już się nie opłaca mi tu grać :( zawiodłem się na was 2 1 Link to comment Share on other sites
Spiritkhe Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Wow! Będzie co robić :D 1 Link to comment Share on other sites
Gremory Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Ale prezent na dzień dziecka 1 Link to comment Share on other sites
agar Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 (edited) Będzie DAMP na 180? Edited May 31, 2023 by agar 1 Link to comment Share on other sites
Kemnitz Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Wychodzi na to ze aktualka pod niski lv a wysokie lv dalej musza latac jotuna/darkona. Wczesniej cos pisaliscie ze na wyoski lv cos tez bedzie, szkoda 2 1 Link to comment Share on other sites
Schavleric Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 A może by eq pvp przerabiać z eq piekielnego z tego względu iż 144 nie ma dostępu do dunga sfinksa oraz kryształy piekieł spadły mocno z cen. Wydaje mi się że to byłoby lepsze rozwiazanie. 2 Link to comment Share on other sites
Vendes Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 38 minut temu, BigMen napisał: Włada - 10 pkt 1 Link to comment Share on other sites
pepiczek Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 (edited) czyli trzeba zdobyc 11x dana rune, zeby ulepszyc ją na max? Edited May 31, 2023 by pepiczek Link to comment Share on other sites
Kemnitz Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 Włada - 10 pkt literówka malutka, chyba ze włada trzeba zapierdzielić 1 Link to comment Share on other sites
PatrykOstry Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 (edited) To co bonus z umiejętności peta 30% nie będzie działać na 180 lv? Bo nowe umiejętności i wyższy lv peta Edited May 31, 2023 by PatrykOstry Zle Link to comment Share on other sites
Sielu Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 38 minut temu, agar napisał: Będzie DAMP na 180? bedzie. 23 minuty temu, pepiczek napisał: czyli trzeba zdobyc 11x dana rune, zeby ulepszyc ją na max? wystarczy użyć runę w eq (trzeba tyle ile będzie poziomów) 2 Link to comment Share on other sites
Cloberin Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 to co, wruszka ograniczona do 130lv? 1 Link to comment Share on other sites
Niemczi Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 2 minuty temu, PatrykOstry napisał: To co bonus z umiejętności peta 30% nie będzie działać na 180 lv? Bo nowe umiejętności i wyższy lv peta bonus się dostaje tylko za 10 podstawowych skilli peta 1 Link to comment Share on other sites
Niemczi Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 37 minut temu, Schavleric napisał: A może by eq pvp przerabiać z eq piekielnego z tego względu iż 144 nie ma dostępu do dunga sfinksa oraz kryształy piekieł spadły mocno z cen. Wydaje mi się że to byłoby lepsze rozwiazanie. tak zrobimy 3 Link to comment Share on other sites
pepiczek Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 6 minut temu, Sielu napisał: bedzie. wystarczy użyć runę w eq (trzeba tyle ile będzie poziomów) 7 minut temu, Sielu napisał: bedzie. wystarczy użyć runę w eq (trzeba tyle ile będzie poziomów) czyli mam np. przypisana rune zycia, to teraz musze zdobyc kolejna taka i kliknac ppm na nia w eq zeby ta przypisana zostala wzmocniona o 1 poziom? Link to comment Share on other sites
Danio Posted May 31, 2023 Share Posted May 31, 2023 (edited) Czy będzie coś ruszone w przyszłości aby bonus na wiatr był użyteczny oprócz mapy 144 bo aktualnie patrząc na to tylko ten przedział będzie robił peta do 140 Edited May 31, 2023 by Danio Link to comment Share on other sites
Recommended Posts