Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Aktualizacja 3.0 Wiatr - 144 lvl, Nowe Sety, Nowe Mapy, Systemy, Przebudowa DAMP


Recommended Posts

 GRAFGL.png
Aktualizacja niskopoziomowa (144 lvl) wprowadzająca epicką dawkę mezozoicznej przygody!

Drodzy gracze, mamy zaszczyt ogłosić niesamowitą aktualizację niskopoziomową, która zanurzy was w fascynujący świat epoki mezozoicznej. Przedstawiamy wam Glevia2.pl: Epoka Gigantów! Ta aktualizacja o tematyce mezozoicznej to nasza odpowiedź na wasze nieustające pragnienie nowych i ekscytujących przygód w naszej krainie.

Co oznacza Epoka Gigantów dla was jako graczy? W skrócie!

Nowa lokacja: Wprowadzamy zupełnie nowy obszar, w którym przeniesiecie się prosto w serce mezozoicznej lokacji. Tam spotkacie niesamowite stworzenia, takie jak dinozaury. Przygotujcie się na wyprawę życia!

Zadania i wyzwania: Epoka Gigantów niesie ze sobą nowe zadania i wyzwania, które pozwolą wam zgłębić tajemnice mezozoiku. Będziecie musieli zebrać okazy dinozaurów, odkrywać skamieniałości i rozwiązywać zagadki, aby odkryć ukryte skarby epoki.

Przygotujcie się na niezapomnianą podróż do czasów, gdy na Ziemię zstępowały największe bestie, a życie rozwijało się na zupełnie innych zasadach. Wkrótce będziecie mogli doświadczyć tych chwil historycznych samodzielnie, stając się częścią ekscytującego świata Glevia2.pl: Epoka Gigantów!

DATA WPROWADZENIA AKTUALIZACJI
05.06.2023 
roz_xl.png

ulatwiony_start.png
W ostatnim czasie na serwer zostało wprowadzone ułatwienie.
Każda nowo stworzona postać otrzymuje 
ppa.pngPierścień Zaklęciaktóry nada niżej wymienione ułatwienia na start przygody na naszym serwerze!

grafika_fanpage_post_glevia2.png
roz_xl.png
prehistoryczna_wyspa.png
Nowa mapa nosi nazwę "Prehistoryczna Wyspa" i przenosi graczy w odległą erę mezozoiczną, gdzie panowały dinozaury i inne prehistoryczne stworzenia.

Wymagany poziom: 144
Maksymalny poziom: 144

Bonusy ofensywne działające na mapie: Wiatr, Mrok*, Diabły
Bonusy defensywne działające na mapie: Wiatr

*Tylko i wyłącznie na Legendarnego Bossa
prehistoryczna1.png
Z Potworów zdobędziemy
34028.png
Ozdobny Nóż Wiatru
rozmini.png
Z Metinów (30m) zdobędziemy
34032.png
Smocza Stal Wiatru
rozmini.png
Z Bossów zdobędziemy
34030.png34031.png
Ozdoba Wiatru & Kryształ Wiatru

Tyranozaur (30m) & Raptor (3h)

bossy2.png
roz_xl.png
legendarny_boss.png
legenda.gif
Działające Bonusy:
Silny Przeciwko Legendom
Silny na Wiatr

Silny na Mrok
Odporność na Wiatr


Godziny respu: 
Godziny respu: 6:00, 15:00, 21:00

Zdobywanie cennych przedmiotów (np. 34031.png) z Legendarnego Bossa jest możliwe tylko dla osób, które nabiją TOP 1, 2, 3, 4, 5 obrażenia.
roz_xl.png

bonus_zywioly.png
Na serwerze pojawi się nowy Bonus - Silny & Odporność na Żywioły.
Bonus będzie połączeniem aktualnych żywiołów.
Czyli posiadając Silny na Żywioły +10% otrzymamy bonusy Silny na Mrok +10% oraz Silny na Wiatr +10% 

rozmini.png
smoczy_ametyst.png
W Smoczym Ametyście bonusy Silny na Mrok & Odporność na Mrok możemy zamienić na
Silny na Żywioły & Odporność na Żywioły. Wartości procentowe bonusów pozostaną bez zmian.
Wystarczy przeciągnąć
100700.png Smocze Zaklęcie przeciągając na Smoczy Ametyst w dowolnej jakości uwzględniając, że przedmiot posiada bonus Silny i Odp. na Mrok.
alchemia.gif
100700.png Smocze Zaklęcie strzalka.png do zdobycia u Alchemika
roz_xl.png
jaskinia_trexa.png
Jaskinia T-Rexa to tajemniczy i niebezpieczny dungeon, który ukryty jest głęboko pod ziemią. Jest to starożytny kompleks jaskiniowy pełen intrygujących zagadek i nieznanych tajemnic.

Wymagany poziom: 144
Maksymalny poziom: 144

Bonusy ofensywne działające na mapie: WiatrDiabły
Bonusy defensywne działające na mapie: Wiatr
rozmini.png
Wymagana przepustka
klucz.png
Przepustka Jaskini T-Rexa
dung_trex.png
rozmini.png
Dusza Wiatru
34029.png
rozmini.png
Amulet Jaskini T-Rexa
amulet_dung.png
rozmini.png
Relikt Wiatru (Artefakt)

art.png
Silny na Wiatr +5%
roz_xl.png
nowe_eq.png
Wraz z wejściem aktualizacji, pojawią się nowe sety PVM oraz PVP niskopoziomowe.
Wytarzanie ich będzie możliwe u nowego NPC - Łowczyni.
Przedmiot, który umożliwi wytworzenie nowego ekwipunku dostępny jest po najechaniu na 
pytajnik.png.
npc_new2.png
roz_xl.png
set_rexa.png
Set T-Rexa dostępny jest na poziom 144.
set_pvm2.png
Wytwarzanie nowego ekwipunku dostępne jest w oknie specjalnego wytwarzania.
Należy przełożyć jeden z przedmiotów Wężowych+9 w celu uzyskania receptury na nowy set.

ikony_przedmiotow.png

sword.pngstrzalka.png 6350_1.png

21690.pngstrzalka.png gold_armor_warrior.png

12720.pngstrzalka.png helm2.png

17320.pngstrzalka.png kolczyki2.png

16320.pngstrzalka.png naszyjnik2.png

14240.pngstrzalka.png bransoleta2.png

13270.pngstrzalka.png tarcza2.png

19060.pngstrzalka.png pas2.png

15430.pngstrzalka.png buty1.png
roz_xl.png
prehistoryczny_set.png
Set Prehistoryczny dostępny jest na poziom 144.
ramka1.png
Wytwarzanie nowego ekwipunku dostępne jest w oknie specjalnego wytwarzania.
Należy przełożyć jeden z przedmiotów Piekielnych+9 w celu uzyskania receptury na nowy set.

ikony_przedmiotow.png


4500p.pngstrzalka.png6400.png

21620.pngstrzalka.png 24500.png

piekielny_helm.webpstrzalka.png helm1.png

piekielne_kolczyki.webpstrzalka.png kolczyki1.png

piekielny_naszyjnik.webpstrzalka.png naszyjnik1.png

piekielna_bransa.webpstrzalka.png bransoleta1.png

piekielna_tarcza.webpstrzalka.png tarcza1.png

piekielny_pas.webpstrzalka.png pas1.png

piekielne_buty.webpstrzalka.png buty2.png
roz_sredni.png
Nowy przetop do obydwu setów −50643.pngKryształ Wiatru.
Ruda Wiatru 
50620.pngstrzalka.png 50643.png Kryształ Wiatru (Przetop)

ramka4.png
Wytwarzanie przetopu możliwe jest u Deokbae.
roz_xl.png

zwierzak.png

System zwierzaka zostanie rozwinięty o nowe przedmioty i funkcje umożliwiające rozwój.
roz_sredni.png
runy2.png
W grze ukaże się do zdobycia 10 nowych przedmiotów - Runy Zwierzaka.
zwierzak2.png
Po użyciu przedmiotu runy, zostanie ona na stałe przypisana do naszego zwierzaka.
Każdorazowe użycie runy wzmacnia naszą aktualną runę w systemie.
Maksymalna ilość wzmocnień wynosi 10.

  Nazwa Runy Bonusy początkowy (1/10) Bonusy Końcowy (10/10)
36920.png Runa Życia (Zwierzak) Maks PŻ +500 Maks PŻ +5000 
3% obrażeń dodanych do PŻ
36921.png Runa Potworów (Zwierzak) Silny przeciwko Potworom +1% Silny przeciwko Potworom +10%
Odporność na Potwory +3%
36922.png Runa Ludzi (Zwierzak) Silny przeciwko Ludziom +1% Silny przeciwko Ludziom +10%
Odporność na Ludzi +2%
36923.png Runa Diabła (Zwierzak) Silny przeciwko Diabłom +1% Silny przeciwko Diabłom +5%
36924.png Runa Dungeonów (Zwierzak) Silny na Dungeony +1% Silny na Dungeony +5%
36925.png Runa Bossów (Zwierzak) Silny przeciwko Bossom +1%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +1%
Silny przeciwko Bossom +5%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +5%
36926.png Runa Metinów (Zwierzak) Silny przeciwko Metinom +1%
Statystyki +1
Silny przeciwko Metinom +5%
Statystyki +5
36927.png Runa Obrażeń (Zwierzak) Obrażenie Umiejętności 1%
Odporność na Obrażenia 1%
Obrażenie Umiejętności 5%
Odporność na Obrażenia 5%
36928.png Runa Wiatru (Zwierzak) Silny na Wiatr +1% Silny na Wiatr +10%
Odporność na Wiatr +3%
36930.png Runa Mroku (Zwierzak) Silny na Mrok +1% Silny na Mrok +10%
Odporność na Mrok +3%

Runy będą do zdobycia z Dungeonów oraz możliwe do wytworzenia.

roz_sredni.png
poziom_odwagi.png
Oddając przedmioty oraz waluty (do odkrycia w grze) 
możemy zwiększyć poziom odwagi naszego zwierzaka.
zwierzak4.png

Każdy poziom nadaje bonusy naszej postaci.

poziom1_10.png

Spoiler
Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus
1.png 100% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
2.png 95% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
3.png 85% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
4.png 80% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
5.png 75% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Odporność na Ludzi +1%
6.png 70% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
7.png 65% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
8.png 60% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
9.png 55% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
10.png 50% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Silny przeciwko Diabłom +2%

poziom11_20.png
 
Spoiler
Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus
11.png 90% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
12.png 85% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
13.png 80% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
14.png 75% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
15.png 70% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Odporność na Ludzi +1%
16.png 65% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
17.png 60% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
18.png 55% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
19.png 50% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
20.png 45% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Obrażenia +1%
Obrażenia Umiejętności +3%

poziom21_30.png

Spoiler
Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus
21.png 80% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
22.png 75% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
23.png 70% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
24.png 65% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
26.png 60% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Odporność na Ludzi +1%
27.png 55% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
37.png 50% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
28.png 45% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
29.png 40% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Odporność na Obrażenia +5%
30.png 35% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Obrażenia +1%
Statystyki +10

poziom31_40.png
Spoiler
Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus
31.png 70% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
32.png 65% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
33.png 60% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
34.png 55% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
35.png 50% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Odporność na Ludzi +1%
36.png 45% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
37.png 40% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
38.png 35% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
39.png 30% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Obrona +3%
40.png 25% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Obrażenia +1%
Odporność na Żywioły +5%

poziom41_50.png

Spoiler

 

Poziom Odwagi Szansa na rozwinięcie Bonus
41.png 55% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
42.png 50% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
43.png 45% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
44.png 40% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
45.png 35% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Odporność na Ludzi +1%
46.png 30% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
47.png 25% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
48.png 20% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
49.png 15% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Silny przeciwko Diabłom +4%
50.png 10% Silny przeciwko Potworom +1%
Silny przeciwko Ludziom +1%
Obrażenia +2%
Silny na Żywioły +7%
Silny przeciwko Klasom +7%


Wszystkie bonusy po osiągnięciu 50 poziomu:

Silny przeciwko Potworom +50%
Silny przeciwko Ludziom +50%
Obrażenia +5%
Silny na Żywioły +7%
Odporność na Żywioły +5%
Silny przeciwko Diabłom +6%
Odporność na Ludzi +5%
Silny przeciwko Klasom +7%
Obrażenia Umiejętności +3%
Odporność na Obrażenia +5%
Statystyki +10

 

roz_sredni.png
nowe_um.png

Poziom zwierzaka zostanie zwiększony do 140, umożliwi to rozwój dwóch nowych umiejętności Wiatru.
pecik2.png
W celu osiągnięcia nowych poziomów powyżej 100+ wymagane jest użycie smakolyk+.png Smakołyk+.
 

Nazwa Umiejętności Bonus M1 G1 P
Siła Wiatru Silny na Wiatr

Silny na Wiatr +3%

Silny na Wiatr +5%

Silny na Wiatr +10%

Bariera Wiatru Odporność na Wiatr

Odporność na Wiatr+2%

Odporność na Wiatr +4%

Odporność na Wiatr +7%


ksiega_peta.png Księga Siły Wiatrustrzalka.png umożliwia rozwój umiejętności Siła Wiatru
ksiega_peta.png Księga Bariery Wiatrustrzalka.png umożliwia rozwój umiejętności Bariery Wiatru
kamien_pet.png Kamień Zwierzaka (Wiatr)strzalka.png  wymagany w celu rozwoju nowych umiejętności od G1 do P.
smakolyk+.png Smakołyk+ zdobędziemy u Trenerki Zwierzaków
ksiega_peta.pngksiega_peta.png Księgi zdobędziemy z Metinów na mapie Prehistoryczna Wyspa
kamien_pet.png Kamień Zwierzaka (Wiatr) zdobędziemy z Bossów na mapie Prehistoryczna Wyspa
oraz z wyprawy Jaskina T-Rexa

roz_xl.png
charyzma_postaci.png
Każda postać zostanie wyposażona w nowy System Charyzmy.
Polega on na zdobywaniu punktów zabijając Metiny, Bossy oraz Władców.

Metin - 1 pkt
Boss - 3 pkt
Władca - 10 pkt


Wymaganym przedmiotem do zbierania punktów jest 82885.png Fiolka Charyzmy.
Jej zakup możliwy jest u NPC - Handlarki Różnościami.


82885.png - Aktywuje się do lewego górnego.
lowczyni2.png
Po kliknięciu PPM na butelkę zostanie aktywowane zbieranie. Butelkę możemy napełnić do 500 punktów.

Po uzyskaniu ilości 500/500 otrzymamy
40010.png Kamień Charyzmy.
Po uzyskaniu ilości 500, należy użyć kolejny raz 
82885.png
Użycie 40010.png nadaje naszej postaci 500 punktów.
Maksymalna ilość Punktów Charyzmy naszej postaci wynosi 1.000.000.


Widoczność punktów znajduje się pod "C" (Statystyki Postaci) po najechaniu na podgląd rangi postaci.
charyzma_20.png
Po osiągnięciu 1.000.000 Punktów Charyzmy nasz kolor Lv. postaci zostanie wyróżniony nowym kolorem wraz z lekką poświatą.

Co każde zdobyte 50.000 punktów uzyskamy bonus bonus wzmacniający naszą postać. 

Poziom Charyzmy Punkty Charyzmy Bonus
1 50.000 Silny przeciwko Potworom +5%
2 100.000 Silny przeciwko Ludziom +5%
3 150.000 Silny przeciwko Potworom +7%
4 200.000 Silny przeciwko Ludziom +7%
5 250.000 Silny przeciwko Potworom +10%
6 300.000 Silny przeciwko Ludziom +10%
7 350.000 Silny przeciwko Bossom +3%
8 400.000 Silny przeciwko Klasom +3%
9 450.000 Silny przeciwko Metinom +3%
10 500.000 Silny przeciwko Potworom +13%
11 550.000 Silny przeciwko Ludziom +13%
12 600.000 Silny przeciwko Władcom +3%
13 650.000 Odporność na Obrażenia Umiejętności +5%
14 700.000 Silny na Dungeony +3%
15 750.000 Odporność na cios Krytyczny +15%
16 800.000 Obrażenia +2%
17 850.000 Silny przeciwko Legendom +3%
18 900.000 Niwelacja Odporności na Ludzi +5%
19 950.000 Silny na Żywioły +10% oraz Odporność na Żywioły +10%
20 1.000.000 Obrażenia +5%


Wszystkie bonusy po osiągnięciu maksymalnego poziomu:

Silny przeciwko Potworom +35%
Silny przeciwko Ludziom +35%
Obrażenia +7%
Silny na Żywioły +10%

Odporność na Żywioły +10%
Silny przeciwko Legendom +3%
Silny przeciwko Bossom +3%
Silny przeciwko Metinom +3%
Silny przeciwko Władcom +3%
Silny na Dungeony +3%
Odporność na Obrażenia Umiejętności +5%
Odporność na cios Krytyczny +15%
Silny przeciwko Klasom +3%
Niwelacja Odporności na Ludzi +5%

roz_xl.png
runa_wiatru.png
Pojawi się możliwość wytworzenia oraz ulepszania nowej Runy z bonusem Silny & Odporność na Wiatr.
runa_wiatru2.png
Bonusy rozwiniętej Runy:
Silny na Wiatr +15%
Odporność na Wiatr +5%

roz_xl.png
talizman_wiatru.png
Pojawi się nowy talizman2.png Talizman Wiatru, wytwarzanie będzie możliwe u Łowczyni.

Poziom talizman2.png Talizmanu Wiatru Bonusy stałe
(zwiększają się z każdym stopniem ulepszania)
+0 Silny na Wiatr +1%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+1 Silny na Wiatr +2%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+2 Silny na Wiatr +3%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+3 Silny na Wiatr +4%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+4 Silny na Wiatr +6%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+5 Silny na Wiatr +8%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+6 Silny na Wiatr +11%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+7 Silny na Wiatr +16%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+8 Silny na Wiatr +22%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%
+9 Silny na Wiatr +30%
Silny przeciwko Potworom: +50%
Obrażenia w Postacie PvM +25%
Silny przeciwko Metinom +6%
Silny przeciwko Bossom +6%
Silny przeciwko Władcom +6%
Obrażenia +1%

roz_xl.png
systen_szarf.png
Rozwinięto możliwość zwiększenia absorpcji szarfy do 35%.

30% 85004.png + 30% 85004.png = 31% 85004.png
Koszt: 250 Won
Szansa na pomyślne zwiększenie absorpcji: 35%
roz_xl.png

system_damp.png
W ostatnim czasie ten tryb to trochę zapomniany system, postanowiliśmy to zmienić!
Dodatkowo zależy nam, aby wypowiedzieli się gracze, którzy czynnie brali udział w arenie. Pozwoli nam to nam to na dokładnie ustalenie wszelkich nadchodzących zmian, które zostały niżej opisane.

Po wprowadzeniu Rework'u Systemu każdy gracz, który dołączy do gry, będzie musiał zaakceptować Regulamin, w przypadku zmian pojawi się ponowna akceptacja przy kolejnym dołączeniu.

roz_sredni.png
nagrody.png
Oprócz Punktów DAMP, które uzyskujemy za zabicie, dominacje oraz asysty, po każdej zakończonej arenie, 
gracze, którzy zajęli miejsca TOP 12 oraz 3, otrzymają nagrody w postaci szkatułki z cennymi przedmiotami.

-
50270.png Skrzynia DAMP (TOP1) 
- szkata2.png Skrzynia DAMP (TOP2) 
- szkata3.png Skrzynia DAMP (TOP3) 
-
25102.png Nagroda DAMP (Dodatkowa)

Dodatkowa Skrzynia będzie nagrodą pocieszenia dla osób uczestniczących w bitwie.
Drop zostanie przedstawiony w changelog'u, podczas przerwy technicznej wprowadzającej aktualizacje.
roz_sredni.png
anonimowosc.png
Zadbaliśmy o pełną anonimowość wszystkich postaci na arenie.
Ukryto następujące funkcje gry podczas trwania bitwy:
- Nick, Gildia, Poziom, Ekwipunek, Efekty, Animacje.

tryb2.png
Każdy przeciwnik będzie ubrany w set Razadora. Z naszej perspektywy nasza postać będzie posiadać pierwotny set wraz z wszystkimi efektami skrzydłami itp.
roz_sredni.png
czerwona_strefa.png
tryb_ss.png
Po rozpoczęciu trybu walki pole bitwy będzie zmniejszane za pomocą Czerwonej Strefy.
Dzięki temu unikniemy sytuacji uciekania po całej mapie oraz niepotrzebnego przedłużania walk.
Pozwoli to na zwiększenie dynamiczności w PVP.
Co minutę pole bitwy zostanie zmniejszone o 10%, każde wejście w Czerwoną Strefę będzie zabierać graczowi 5% jego punktów życia.

roz_sredni.png
nowa_arena2.png
Został zmieniony całkowicie teren mapy oraz jej rozmiar. Jest to jedna z lokacji walk, którą prezentujemy na tę chwilę.
nowa_arena1.png
Przygotowaliśmy system, który umożliwi losowy dobór mapy, aby wprowadzić lekką świeżość w bitwie. Druga mapa zostanie zaprezentowana wkrótce na przeciekach na serwerowych Discordzie.

roz_xl.png
dodatkowe_zmiany.png
- Dodano możliwość wytworzenia nieskończonej rekawica.pngRękawicy Złodzieja oraz zlota_moneta.png Złotej Monety u Beak-Go.
- Dodano przycisk do przewijania (scroll) w opcjach gry
- Dodano nowe misje kolekcjonerskie
- Dodano nowe żyły na mapę Wybrzeże Bałtyku
- Dodano nowe przetopy do Skrzyni Przetopów
- Dodano większe ilości kuponów PO do sklepu
- Przebudowa dropu w Kole Losu za Smocze Monety
- Aktywowanie nowego sezonu BP


roz_xl.pngslowa_koncowe.png

Cieszymy się, że udało się Wam dotrzeć do końca prezentacji.
Mamy nadzieję, że przypadła Wam ona do gustu.
Jeśli masz jakieś pytania odnośnie aktualizacji, nie wahaj się - chętnie odpowiemy.

rozmini.png
 

homepage_glevia2_strona_glowna_home_webp      discord_dc_glevia2_komunikator_oficjalny      social_media_facebook_glevia2_fanpage_li

@Użytkownik

roz_xl.png
oprawa_graficzna_yosaie_glevia2_prezentast.png

  • Uwielbiam 11
  • POG 1
  • STONKS 2
  • POGSLIDE 4
  • bongotap 1
Link to comment
Share on other sites

Kiedy lege dodania / błyskawiczne oferty na vipa ?

  • Uwielbiam 1
Link to comment
Share on other sites

Będzie DAMP na 180?

 

 

Edited by agar
  • Uwielbiam 1
Link to comment
Share on other sites

Wychodzi na to ze aktualka pod niski lv a wysokie lv dalej musza latac jotuna/darkona. Wczesniej cos pisaliscie ze na wyoski lv cos tez bedzie, szkoda 

  • kekw 2
  • bongotap 1
Link to comment
Share on other sites

A może by eq pvp przerabiać z eq piekielnego z tego względu iż 144 nie ma dostępu do dunga sfinksa oraz kryształy piekieł spadły mocno z cen. Wydaje mi się że to byłoby lepsze rozwiazanie. 

  • +1 2
Link to comment
Share on other sites

To co bonus z umiejętności peta 30% nie będzie działać na 180 lv? Bo nowe umiejętności i wyższy lv peta 

Edited by PatrykOstry
Zle
Link to comment
Share on other sites
38 minut temu, agar napisał:

Będzie DAMP na 180?

 

 

bedzie.

 

23 minuty temu, pepiczek napisał:

czyli trzeba zdobyc 11x dana rune, zeby ulepszyc ją na max?

wystarczy użyć runę w eq (trzeba tyle ile będzie poziomów)

  • Uwielbiam 2
Link to comment
Share on other sites

to co, wruszka ograniczona do 130lv? :500iq:

  • BAGNO 1
Link to comment
Share on other sites
2 minuty temu, PatrykOstry napisał:

To co bonus z umiejętności peta 30% nie będzie działać na 180 lv? Bo nowe umiejętności i wyższy lv peta 

bonus się dostaje tylko za 10 podstawowych skilli peta

  • Uwielbiam 1
Link to comment
Share on other sites
37 minut temu, Schavleric napisał:

A może by eq pvp przerabiać z eq piekielnego z tego względu iż 144 nie ma dostępu do dunga sfinksa oraz kryształy piekieł spadły mocno z cen. Wydaje mi się że to byłoby lepsze rozwiazanie. 

tak zrobimy

  • Uwielbiam 3
Link to comment
Share on other sites
6 minut temu, Sielu napisał:

bedzie.

 

wystarczy użyć runę w eq (trzeba tyle ile będzie poziomów)

 

7 minut temu, Sielu napisał:

bedzie.

 

wystarczy użyć runę w eq (trzeba tyle ile będzie poziomów)

czyli mam np. przypisana rune zycia, to teraz musze zdobyc kolejna taka i kliknac ppm na nia w eq zeby ta przypisana zostala wzmocniona o 1 poziom?

Link to comment
Share on other sites

Czy będzie coś ruszone w przyszłości aby bonus na wiatr był użyteczny oprócz mapy 144 bo aktualnie patrząc na to tylko ten przedział będzie robił peta do 140

Edited by Danio
Link to comment
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...