co do urozmaicenia dungów ma to swoje plusy i minusy, największym minusem to z pewnością większa swoboda botów
a z tych kidosków co myślą że kryształy dużo stracą na wartości to beka bo nic sie nie zmieni, ze szkat dungowych bedzie pewnie 1% na kryształ, kiedy maciusie bily 1/2bosy na 5minut, tak beda robily 1 dunga na 5min, i wyjdzie na to samo z tym że zwolni się więcej slotów na bosach, a dodatkowo będzie większy pozysk kryształów w postaci kilkudziestu krysi dziennie (chyba ze postradali zmysly i krysztal bedzie lecial co 10dung ale to wątpliwe, kryształ na dungach musi być dodatkiem, a mapa piorytetem)
oby jeszcze do talizmanu był potrzebne krysie, to sie ludzie zesraja, ale pewnie będzie jakieś gówno typu sukna, pergaminy, sprzączki, kamyki, wkurwe pereł i po+wony na każdy klik, jest też opcja że te syfy co są giga tanie wrzucą do kolekcjonera, a na talizman beda wszystkie ulepy z mapy lub jeszcze bardziej cos posranego B)
W aktualce liczyłem również na bonus ze wszystkich run, tak aby i postacie pvp i pvm były zmuszone zrobić je wszystkie (zredukowało by to fragmenty run oraz zboostowało dusze w znacznej ilości), do tego pierścienie dają mizerne bonusy, koszt 50 kryształów aby mieć 3sr i 14 na potwory wiecej to lekkie nieporozumienie nie mówiąc o pierku pvp który kompletnie nic nie zmienia, przy max pierku czyli +6 powinien wchodzić dodatkowy bonus w postaci powiedzmy 1% obrażeń lub czegoś ciekawszego, aktualnie za kwote ulepszenia pierścienia do +6 dużo lepsze jest ulepszenie 2 lub nawet 3 run z +0 do +15